Sekolah Menengah Teknik Jalan Stadium

Sistem Register Kami Telah Dibaik Pulih.Harap Maaf Diatas Semua Kesulitan.

Teknik Jalan Stadium Oficcial Forum


    Lawak Bodo Section!

    Share

    AKU JIWA KOSONG
    The Judge
    The Judge

    Male
    Number of posts : 217
    Age : 25
    Location : ALOR STAR
    Job/hobbies : MAKAN,MINUM DAN TIDO
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Lawak Bodo Section!

    Post by AKU JIWA KOSONG on Tue Jun 10, 2008 1:51 am

    Post lawak bodo anda sehingga kami ketawa... lol! lol!

    AKU JIWA KOSONG
    The Judge
    The Judge

    Male
    Number of posts : 217
    Age : 25
    Location : ALOR STAR
    Job/hobbies : MAKAN,MINUM DAN TIDO
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by AKU JIWA KOSONG on Wed Jun 18, 2008 6:01 am

    DIA KATA

    Aku ketawa, dia kata aku gila

    Aku menangis, dia kata aku sakit jiwa

    Aku tersengih, dia kata aku tak ubah macam kera

    Aku berdiri, dia kata nak tayang body

    Aku termenung, dia kata aku teringat pakwe/makwe

    Aku kenyit mata, dia kata aku nak pikat dia

    Aku ke taman, dia kata aku nak berasmara

    Aku tak makan, dia kata aku diet

    Aku menjeling, dia kata aku sakit hati

    Aku berdandan, dia kata aku nak melawa

    Aku... aku...ahh!! Semuanya tak kena

    Tapi dia? Ehhh! Semuanya sempurna

    Ahh, aku peduli apa

    Aku buat muka selamba saja...~

    z[E]yrah
    Newbie
    Newbie

    Female
    Number of posts : 5
    Age : 25
    Location : alor staQ
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-11

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by z[E]yrah on Thu Jun 19, 2008 7:55 pm

    Dalam banyak2 air, air apa yg paling berani? Ha.ha..
    Ape bende tu? Kalau nak tahu, jawapannya ialah air
    air terjun..sebab dia berani terjun!!!! Ha3



    Kalau anda ni semuanya pandai cuba teka,
    banyak-banyak sungai, sungai apa yang paling berat?
    Jawapanya ialah Sungai Besi..



    Kereta dengan motor,mana lebih tua?
    jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat.



    Teka kasut apa yang paling keras??
    haa..pikiaq2..kasut BATA laa..



    Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana
    hampir terlanggar seekor katak.Apakah yang akan turun
    dahulu selepas pemandu itu behenti?jawapannya ialah
    meter bas tulah.



    Knapa tayar belakang kendraan slalu botak dhulu drpd tayar depan?
    Sebabnya ialah dia slalu memikirkan kenapa dia tidak dapat
    memecut tayar hadapan..



    Seorang pemandu teksi terkejut besar apabila dicuit
    oleh penumpangnya dari belakang lantas memberi amaran
    supaya tidak melakukan dmikian lagi. Katanya ini
    adalah hari pertama beliau memandu teksi setelah 30
    tahun jadi driver kereta jenazah.faham2 aje lah..



    Ada sekor gajah dan sekor kancil, berjalan2 dalam
    hutan.Suatu ketika,mereka terjumpa sebuah titi.
    Semasa kancil menaiki titi tersebut, titi tersebut
    runtuh.Kancil telah patah kaki.Gajah pula
    patah..Gajah patah apa rasanya ya???? Gajah
    PATAH BALIK la kot..



    Hidupan apa didalam laut paling tua?jawapannya udang
    sebab dia sudah bongkok dan berjanggut..ha3



    Cube teka ye benda apa apabila kita berdiri dia
    baring, bila kita baring dia berdiri? Jawab2..tak tahu jawapannye?
    tapak kaki la..



    Apakah benda yg kita potong tetap akan panjang?
    Jawapannya mestilah kacang panjang.Takkn la dah potong pun
    kita kena panggil kacang pendek?

    AKU JIWA KOSONG
    The Judge
    The Judge

    Male
    Number of posts : 217
    Age : 25
    Location : ALOR STAR
    Job/hobbies : MAKAN,MINUM DAN TIDO
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by AKU JIWA KOSONG on Fri Jun 20, 2008 12:24 am

    KETURUNAN

    Pada suatu malam seorang ibu berkata kepada anaknya.

    Ibu :Nak, dulu nenek moyang kita pernah bersumpah bahawa tujuh

    keturunannya akan menjadi kaya raya seumur hidup.

    Anak:Habis tu kenapa kita ni miskin mak?

    Ibu :Dah kita keturunan ke lapan...

    AKU JIWA KOSONG
    The Judge
    The Judge

    Male
    Number of posts : 217
    Age : 25
    Location : ALOR STAR
    Job/hobbies : MAKAN,MINUM DAN TIDO
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by AKU JIWA KOSONG on Sun Jun 29, 2008 5:24 am

    DUIT

    Aman: Hari ni saya terjumpa RM50 di tepi jalan dan kemudian saya
    pulangkan kepada pemiliknya.

    Ayah: Bagus. Kamu memang seorang budak yang jujur. Bagaimana kamu
    pulangkan kepada pemiliknya?

    Aman: Pemilik otu memulas telinga saya sehingga saya tak tahan dan
    terpaksa memulangkan wang itu kepadanya.


    Aman meraung kesakitan akibat kena rotan oleh ayahnya...

    AKU JIWA KOSONG
    The Judge
    The Judge

    Male
    Number of posts : 217
    Age : 25
    Location : ALOR STAR
    Job/hobbies : MAKAN,MINUM DAN TIDO
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by AKU JIWA KOSONG on Sun Jun 29, 2008 5:38 am

    SURAT PUTUS KASIH


    Tijah ingin memutuskan hubungannya dengan teman lelakinya seorang omputih melalui surat yg dikirimkan kepada kekasihnya.


    Hi. My motive write dis letter to giv know U something. I want to cut connection us. I saw U play wood tri in front my eye. So I break connection to pull my body from dis love. I have think about dis very cook-cook and I know I clap one hand only. I don't trust U again. U are realy crocodile land. I don't want U to play-play with my liver. I have crying until no more eyes water. I don't want banana fruit two time. Safe walk!


    Kemudian teman lelaki Tijah terpinga-pinga dan terus jatuh pengsan setelah membaca surat yang telah dihantar kepadanya...

    raihan
    Head Administrator
    Head Administrator

    Male
    Number of posts : 253
    Age : 25
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Baca Buku kot..hehe
    heroes : Rasulullah S.A.W
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-09

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by raihan on Sun Aug 17, 2008 9:03 pm

    -Budak Tera Terlebih-


    Pada suatu hari,aku pergi ke menara yg telah adakan suatu karnival yg terdapat pelbagai jualan dan pameran.Dalam banyak2 khemah jualan tu ada satu khemah buat permainan naik moto kecil yg laju2 tu..banyak budak2 berkunjung ke tempat tu..
    dan tibalah saat budak tera ni men plak..haha..mula2 masuk track dia dah bawa laju..pas2 ada pakcik ni men gak pas2 pakcik ni bwa laju gak la,tiba2 aja tgk bdak tera ni mcm geram ja sbb dia da kena tinggal jauh..pas2 tanpa melengah kan masa lg dia pon terus pecut laa sbb nk ligan pakcik tu..
    tiba2 pas kona lap dia bawa melelong-lelong pas2 gn gaya(paham2 la bdk tera)..terjatuh kedebabom..
    semua org pakat2 tgk n gelak kat dia..nasib bek la dia bdk g jd x da la malu sgt kowt..hahha..dgn gaya teranya tu,dia trus agkt mto tu n blah..
    laughing

    smtjs
    Forum Owner
    Forum Owner

    Male
    Number of posts : 444
    Age : 59
    Location : teknik jalan stadium
    Job/hobbies : administrator
    heroes : forum team
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-01

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by smtjs on Mon Sep 01, 2008 3:13 pm

    WArning:

    Sila post disini jika anda mempunyai
    LAWAK BODO sahaja.Jika tiada,jangan dok
    pandai2 nak spam sini.


    _________________
    jika menghadapi sebarang masalah sila hubungi kami
    di:-
    smtjsonline@yahoo.com

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by botak on Sat Oct 25, 2008 4:01 am

    Budin seorang yang amat benci pada kucing, entah apa silap yang telah
    dibuat oleh kucing padanya tiada siapa yang tahu.

    Walaupun begitu, jodoh pertemuan sememangnya ketentuan Ilahi, Budin bertemu
    jodoh dengan Gayah yang sememangnya amat suka dan cinta pada kucing. Bukan
    itu sahaja, sebelum berkahwin dengan Budin, Gayah sudah sedia ada membela
    seekor kucing siam.

    Maka dari hari ke hari, bertambah benci dan meluatlah Budin pada kucing
    terutama si Tompok, kucing siam peliharaan isterinya. Apa tidaknya, Gayah
    lebih memberi tumpuan kepada si Tompok dalam kehidupan sehari-hariannya.
    Hal ini membuatkan Budin beranggapan, Gayah lebih sayang si Tompok
    berbanding dengan dirinya.

    Akibat tidak mahu terus tertekan dengan keadaan ini, Budin membuat
    rancangan untuk mengusir si Tompok dari hidupnya dan hidup isterinya,
    Gayah. Maka, bermulalah dengan rancangan jahat Budin.

    Pucuk dicita ulam yang mendatang, ketika isterinya sedang asyik mandi ,
    Budin dengan tanpa segan silunya telah menangkap si Tompok, disumbat dalam
    karung beras Mehsuri. Tanpa berlengah terus merempit motor kapcainya
    sehingga jauh dari rumahnya , lebih kurang 10 km lalu dihumbanlah si Tompok
    tanpa belas kasihan. Dengan hati gembira, baliklah dia ke rumah dengan
    siulan mengikut rentak lagu Cindai nyanyian Siti Nurhaliza.

    Tapi, kegembiraan hanyalah sementara bila tiba di rumah si Tompok dengan
    sombong bongkaknya melanggok depan pintu lagaknya menyambut kepulangan
    Budin. Sakitnya hati Budin tak dapat digambarkan.

    Besoknya, Budin meneruskan rancangan jahatnya. Kali ini lebih jauh dibawa
    si Tompok, 20 km dari rumahnya. Tetapi seperti semalam Tompok berjaya
    mendahuluinya pulang ke rumah. Budin tidak putus asa begitu sahaja,
    alang-alang peluk pekasam, biar habis basah sampai ke pangkal lenggan.

    Maka nekadlah Budin, kali ini dia bukan sahaja hendak buang Tompok lagi
    jauh tapi dibawanya Tompok pusing-pusing dahulu. Habis semual jalan
    ditempuh, sekijap ke kiri, sikijap ke kanan, yang lurus, yang bengkok,
    segala kona, segala selekoh habis dirempitnya dan akhirnya si Tompok
    dibuang begitu sahaja.

    Selang berapa minit kemudian, Budin menelefon Gayah.
    Budin: Ayang, Tompok ada kat dalam rumah tak, tanya Budin dengan penuh
    suspen lagi berdebar-debar…

    Gayah: Ada, ada dekat depan pintu tu ha, Kenapa? tanya Gayah keheranan.

    Budin: Panggil dia! herdik Budin dengan nada yang tinggi…

    Gayah: Kenapa? tanya Gayah lagi.

    Budin. Aku nak tanya dia, bagaimana nak balik ke rumah. Aku sesat ni “

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by botak on Sat Oct 25, 2008 4:03 am

    asal usul elektrik

    Orang Melayu dikatakan mengambil perkataan ELEKTRIK daripada perkataan Inggeris yang juga ELECTRIC. Tetapi yang sebenarnya, ELECTRIC itu diambil dari perkataan Melayu campur Inggeris.

    Ceritanya… . Pada suatu masa dulu selepas setahun Thomas Edison mencipta lampu, saintis tidak pernah terfikir memberi nama kuasa yang menyebabkan lampu itu hidup. Jadi, entah macam mana semasa lampu mula-mula hendak diperkenalkan di Tanah Melayu, ada seorang Melayu yang bernama Kulup Kalimantang mati-mati tidak percaya pada hasil ciptaan Thomas Edison itu. Semasa demonstrasi diadakan oleh Thomas di Tanah Melayu untuk memperkenalkan lampu itu, Kulup Kalimantang pun berkata dengan kuat.

    “Ele..trick aje tu… ele..trick aje… ele trick!”. ( Bermaksud tipu )

    Thomas Edison berfikir Kulup berkata begitu kerana mengatakan lampu menyala disebabkan oleh kuasa “ele..trick” . Jadi digunakanlah perkataan “ELE..TRICK” yang dieja ELECTRIC mengikut ejaan orang putih. Sebagai mengingati jasa Kulup Kalimantang menamakan kuasa ELECTRIC itu, maka diciptalah sejenis lampu panjang yang dinamakan lampu kalimantang

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by botak on Sat Oct 25, 2008 4:07 am

    3 sahabat malang

    3 orang kawan, Raja,Raju,Rajo…
    tinggal di sebuah flet 60 tingkat..
    pada suatu hari,
    lif rosak… maka kena la pakai tangga..
    Raja mencadangkan mereka bertiga menceritakan kisah yang sedih..
    untuk menghilangkan penat..

    Raja Start dulu..
    “ketika aku didalam kandungan lagi.. bapa ku telah pergi meniggalkan ku..
    buat selame lamenye..”
    sedar2 mereke dah berade di tingkat 30..

    Raju lak sambung..
    “mak aku mati ketika melahir kan aku.. aku berase bersalah..”
    mereke skrang berada di tingkat 50..

    Rajo lak sambung..
    “Tu tak bape sedih.. yang paling sedihnye.. cerite aku ni…
    sebenarnye……
    kunci rumah…
    tertinggal kat dalam kerete..”
    mereke skrang berade di tingkat 60…

    Tanpe berfikir panjang..
    Raja dan Raju terus mencampak Rajo ke luar flet..

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by botak on Sat Oct 25, 2008 4:11 am

    duit seringgit dan 50 ringgit

    Duit seringgit telah bertemu dengan lima puluh ringgit dan bertanya:
    “Oit,lama tak nampak, mana ko pergi?”
    Lima puluh menjawab ” Aku pergi merata tempat. Pergi stadium tgk bola,
    Naik
    STAR Cruise, gi KK naik AirAsia, lepak One Utama, konsert AF,
    M’sianIdol.. tempat2 cam tuh lah. Eh, ko camner lak?”

    Duit seringit menjawab perlahan seraya menunduk, “Hmm..biasa lah..
    Balik-balik tempat sama.. surau, masjid, surau… “.
    Moral of the story: Takkan la asyik-asyik nak derma RM1 je kat mesjid
    Or
    surau, tambah la sikit..

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by botak on Sat Oct 25, 2008 4:14 am

    3 pesalah

    Tiga lelaki, seorang ahli falsafah.. seorang pakar matematik dan seorang pelawak ditangkap
    atas kesalahan mengendap itik buat projek…
    Lalu hakim berkata..
    “kamu boleh menanyakan satu soalan kepada ku.. kalau aku dapat menjawab.. kamu akan ditahan
    di penjara.. tapi kalau aku tidak dapat menjawab… kamu akan dibebaskan..

    Ahli Falsafah mula berkata..
    “Saya mahukan Yang Arif membawa sebuah buku falsafah yang lengkap dari Socrates.. Jika Yang
    Arif berjaya membawanya.. saya rela dihukum…”.

    Lalu Hakim mengarahkan pekerjanya pergi mencari buku yang diperkatakan.. lalu buku itu di
    berikan kepada ahli falsafah untuk di sahkan…
    “Ya benar sekali ini lah bukunya yang Arif…”
    Lalu Ahli Falsafah dipenjarakan…

    Kemudian giliran pakar matematik mengajukan pertanyaan…
    “Cuba jawab 1253*254-45557+(5454*25451) dalam masa 5 saat..”.
    Sambil menekan kalkulator dengan pantas.. Hakim memberikan jawapannya.. dan ternyata tepat..
    Lalu Pakar Matematik pun dipenjarakan..

    Giliran terakhir pergi kepada pelawak..
    “Berikan saya sebuah kerusi yang mempunyai 7 lubang ditempat duduknya!”. kata si pelawak..
    Apabila kerusi disediakan.. pelawak itu duduk dan tiba-tiba melepaskan kentut yang kuat..
    Lalu dia berdiri dan bertanya kepada Hakim..
    “Yang Ariff.. dari lubang mana kentut saya tadi keluar?”

    Setelah membelek kerusi dan melihat lubang yang berada tepat dibawah punggung si pelawak tadi..
    hakim berkata…
    “Kentut mu keluar dari lobang yang ketiga dari sebelah kanan ini..”.

    “Salah!!!” Sebenarnya kentut saya dari lubang punggungku ini !!!”.
    Pelawak itu kemudian dibebaskan.

    hazim
    Head Administrator
    Head Administrator

    Male
    Number of posts : 381
    Age : 25
    Location : 5 automotif
    Job/hobbies : admin/surfing
    heroes : ???
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-09-04

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by hazim on Mon Oct 27, 2008 1:38 pm

    karangan budak darjah 6 yang menyeramkan. .
    hehe
    Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku.

    Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip
    tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip.
    Pagi itu saya bersarapan
    dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk.
    Selepas itu
    emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar.

    Tetapi saya tidak mahu.
    Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan
    garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari arah belakang. Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia menjerit "Adoi!".

    Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula.

    Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah feri.

    Feri itu terbelah dua. Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia. lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di Genting Highlands dan terus ke tempat kemalangan.

    Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu. Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit "Adoi..!" dan jatuh ke bumi.

    Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris. Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati.

    Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi.

    Polis yang bertugas cubamenyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati. Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati.

    Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.


    _________________
    “Goodbye’s the saddest word I’ll ever hear
    Goodbye’s the last time I will hold you near
    Someday you’ll say that word and I will cry
    It’ll break my heart to hear you say goodbye”(hazim)


    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by c o k e l a t on Thu Nov 06, 2008 10:58 pm

    Ada 26 orang gila, mereka akan menjalani ujian kesihatan di Amerika. Mereka dibawa dengan menggunakan pesawat Hercules yang besar. Ketika di udara, orang-orang gila itu terlalu bising kerana bermain bola di dalam pesawat. Kapten pesawat marah dan menyuruh co-pilotnya untuk menenangkan mereka. "Hoi! Bising sangat nie! Jangan main bola di dalam kapalterbang!!!" bentak co-pilot kepada orang-orang gila tersebut.

    Akhirnya situasi menjadi tenang. Tapi lama-kelamaan, Kapten curiga karena situasinya terlalu tenang. Dia menyuruh lagi co-pilotnya untuk memeriksa keadaan di belakang. Ketika co-pilot datang, dia terkejut setengah mati! Orang gilanya tinggal 4 orang!!! "Hei, kamu semua! Kenapa tinggal 4 orang sahaja? Yang lain ke mana?"

    "Habis... tak boleh main bola di dalam kapalterbang, jadi mereka main bola di luar la."
    "HAH?! Habis tu kenapa kamu semua masih berada di dalam?"

    "Kan kami nie pemain simpanan...".


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by c o k e l a t on Fri Nov 07, 2008 11:22 am

    Nurse yang SEXY

    Pemandu teksi iaitu Feddy asyik memerhati Nurse itu melalui cermin tengahnya..Merasa kehairanan.. . Nurse itu bertanya...
    "Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"

    Feddy tersenyum malu dan berkata...
    " Sebenarnya.. . saya selalu berfantasi.. ..maaf ya... saya sangat ingin mencium seorang Nurse... "
    "Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu memang memberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masih single" kata Nurse...

    Feddy gembira dan berkata...
    "iya... iya, saya masih single".

    Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi... Feddy terus mencium nurse itu selama 10 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali.

    Tapi feddy menangis teresak-esak sambil berkata...
    "Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah berkahwin".

    Mendengar penerangan itu Ratna tersenyum bijak dan berkata...
    "Sudahlah encik... tidak ada apa-apa yang perlu dibimbangkan. .. Saya juga bersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang Mak Nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian beragam"

    WHAHAHAHa...


    _________________

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by nokia on Mon Dec 22, 2008 7:14 am

    wkakakaka..

    cmna dia boleh x perasan??

    pu3_dya
    Newbie
    Newbie

    Female
    Number of posts : 16
    Age : 24
    Location : malAYsia LOrh..
    Job/hobbies : nOVeL!nOvEl!nOvEL!!!
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-11-17

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by pu3_dya on Mon Dec 22, 2008 2:41 pm

    huhuuuuhuu..
    maknyah wpanya..

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by Anip on Mon Dec 29, 2008 5:43 pm

    bdo toy feddy 2


    _________________

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by nokia on Sat Jan 03, 2009 3:11 pm

    kah2..

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by c o k e l a t on Sun Jan 04, 2009 10:08 pm

    tw ta mak nyah zmn skunk da majuw.
    ada pembedahan plastik & ada dgn cra yg lg dahsyat.
    dlu kmi pnh bca 1 artikel dlm mastika,
    maknyah ne melayu la, dy pny gla nk jd pmpn.
    dy sggup g jmp sami siam p bt prubahan scra halus.
    menakutkn, mls nk cta da. haha klu nk tw ksh lnjut,
    nty kmi tlg copy ttg artikel tu ok. hhohohoho.
    tu pon klu berminat je, k daa


    _________________

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by nokia on Sun Jan 04, 2009 11:03 pm

    copy la..

    nak bca artikel tuh..

    Sponsored content

    Re: Lawak Bodo Section!

    Post by Sponsored content Today at 4:39 am


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 4:39 am