Sekolah Menengah Teknik Jalan Stadium

Sistem Register Kami Telah Dibaik Pulih.Harap Maaf Diatas Semua Kesulitan.

Teknik Jalan Stadium Oficcial Forum


    FAKTA GRO......

    Share

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    FAKTA GRO......

    Post by nokia on Sat Jan 10, 2009 7:56 pm

    GEORGETOWN: Saya mampu melayan antara enam hingga tujuh pelanggan dalam sehari dengan caj RM170 bagi satu perkhidmatan seks, dakwa seorang remaja berusia 16 tahun yang mengaku bekerja sebagai pelayan pelanggan (GRO).


    Gadis bawah umur berasal dari Kedah itu membuat pengakuan berkenaan ketika ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Jalan Chain Ferry, Butterworth, awal pagi semalam.


    Pengakuan berani gadis berkenaan mengejutkan sepasukan pegawai penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pulau Pinang (Jaipp) yang mengadakan operasi mencegah maksiat.


    Operasi Ops Gedik bermula jam 11 malam dan berakhir kira-kira jam 4 pagi itu membabitkan sepasukan 12 pegawai penguat kuasa agama diketuai Ketua Unit Penguat Kuasa Jaipp, Faizal Ibrahim.


    Ketua Penolong Pengarah Penguat Kuasa dan Pendakwaan Jaipp, Jaafar Ismail, berkata dalam pemeriksaan kira-kira jam 1.30 pagi itu, empat wanita berusia antara 20-an hingga 30-an ditahan termasuk remaja berusia 16 tahun itu.


    Katanya, gadis berkenaan dilihat berada atas sofa dalam keadaan berpakaian seksi dalam pusat hiburan itu dan mengaku bekerja sebagai GRO di pusat hiburan itu.


    Hasil soal siasat, remaja itu mengaku sudah bekerja sebagai GRO sejak lebih sebulan lalu dan turut menyediakan perkhidmatan seks kepada pelanggan dengan bayaran tertentu.


    Remaja itu turut mengaku memberikan perkhidmatan seks dengan caj RM170 bagi satu sesi dan perkhidmatan dilakukan dalam bilik khas (bilik VIP) di pusat hiburan berkenaan, katanya ketika ditemui, di sini, semalam.


    Jaafar berkata, remaja itu turut membuat pengakuan mampu melayan sehingga tujuh pelanggan sehari dan jika dihitung, dia akan meraih pendapatan sehingga RM1,200 sehari atau hampir RM20,000 sebulan.


    Katanya, kemampuan untuk hidup mewah dalam sekelip mata mampu menarik perhatian ramai remaja dan wanita bekerja sebagai GRO biarpun berdepan dengan risiko ditahan Jaipp.


    Ketaksuban untuk hidup mewah tanpa mengira dosa pahala membuatkan mereka sanggup menggadai diri demi wang dan menjadi bahan pemuas hawa nafsu lelaki hidung belang, katanya.


    Jaafar berkata, dalam pemeriksaan itu, gadis bawah umur berkenaan turut memberitahu baru selesai melayan seorang pelanggan dan mengaku pernah menjadi mangsa rogol beramai-ramai, sebelum ini.


    Beliau berkata, pihaknya turut menahan tiga wanita termasuk seorang daripadanya mengandung tujuh bulan yang menyorok di bawah meja bagi mengelak dicekup pegawai penguat kuasa Jaipp.


    Katanya, dua lagi wanita termasuk seorang wanita warga Indonesia ditahan kerana didapati bersembunyi dalam stor yang dipenuhi dengan botol minuman keras.


    Pihak Jaipp turut memeriksa tiga bilik VIP yang dipercayai digunakan GRO di pusat hiburan itu untuk melakukan hubungan seks bersama pelanggan, katanya.


    Jaafar berkata, dalam pemeriksaan terdahulu kira-kira jam 11.30 malam, Jaipp menahan tiga wanita berusia antara 19 hingga 22 tahun yang berpakaian seksi sedang melayan tiga lelaki bukan Islam sambil minum minuman keras.


    Semua mereka yang ditahan kemudian dibawa ke Balai Polis Butterworth untuk dibuat laporan tangkapan bagi tindakan lanjut.


    Siasatan dilakukan mengikut Seksyen 35 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Negeri Pulau Pinang 1996 kerana mengalakkkan maksiat dan sabit kesalahan boleh didenda RM5,000 atau tiga tahun penjara atau kedua-duanya sekali,� katanya.


    Satu hari layan 7 lelaki,
    RM170 x 7 = RM1,190

    Satu bulan layan 210 lelaki,
    RM1,190 x 30 = RM35,700

    RM30,000 = Gaji Menteri

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: FAKTA GRO......

    Post by Anip on Sat Jan 10, 2009 10:17 pm

    fuiyoh....
    klah gji mnteri erk


    _________________

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Sun Jan 11, 2009 1:01 am

    tu la sbabnya..

    tpi msok neraka la jwabnya..

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Sun Jan 11, 2009 10:44 pm

    btui2

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: FAKTA GRO......

    Post by c o k e l a t on Mon Jan 12, 2009 5:53 pm

    Nauzubillah. menakutkan dengaq psai budak tu. budak kedah pon ada sorang, tu pun yg kami knai jela. tapi tataw nama pa, dy kwn ngn kwn kami. kwn kami nma nurul. kwn nurul ni la yg GRO murahan tu. bagi nama dia farah la senang. farah ne mkn pil kuda utk bg kurus bdn pastu dy pnah tidoq dgn bapak saudara nurul ne. gdik btoi, dah la bapak saudara nurul ne da tua. eiyh kebuluq sungguh! menakutkan.. umuq dy skunk bwu 17taun. klu ta silap, dy bt maksiat tu wktu umuq dy 14taun. sb kami dengaq gossip ne lma dah pon. apa nk jadi bdk zmn skrg, kurg dgn didikan agama. akidah terpesong semata2 wang. mak bpak dy pon ta reti jga ank elok2. astaghfirullah Al-azimm.


    _________________

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Tue Jan 13, 2009 1:50 am

    ksi no dia.. Laughing

    grau ja.. lol!

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Wed Jan 14, 2009 12:54 am

    ang nk bg pa no dia...
    ang pun nk gak ka????
    hahaha..

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: FAKTA GRO......

    Post by Anip on Wed Jan 14, 2009 2:18 pm

    rapunzel wrote:Nauzubillah. menakutkan dengaq psai budak tu. budak kedah pon ada sorang, tu pun yg kami knai jela. tapi tataw nama pa, dy kwn ngn kwn kami. kwn kami nma nurul. kwn nurul ni la yg GRO murahan tu. bagi nama dia farah la senang. farah ne mkn pil kuda utk bg kurus bdn pastu dy pnah tidoq dgn bapak saudara nurul ne. gdik btoi, dah la bapak saudara nurul ne da tua. eiyh kebuluq sungguh! menakutkan.. umuq dy skunk bwu 17taun. klu ta silap, dy bt maksiat tu wktu umuq dy 14taun. sb kami dengaq gossip ne lma dah pon. apa nk jadi bdk zmn skrg, kurg dgn didikan agama. akidah terpesong semata2 wang. mak bpak dy pon ta reti jga ank elok2. astaghfirullah Al-azimm.

    ish3..
    abeyh ar pmpuan lar neyh..
    adk pnday2 lar erk jga dqey...
    jgn dk trpecong lak nAa

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Thu Jan 15, 2009 1:21 am

    botak wrote:ang nk bg pa no dia...
    ang pun nk gak ka????
    hahaha..


    hahaha..

    grau ja noh..

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Thu Jan 15, 2009 7:09 pm

    pompan tu jaga2..
    jgn dok kwan ngn laki had x senonoh...

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Thu Jan 15, 2009 9:57 pm

    kwan la ngan aku..

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: FAKTA GRO......

    Post by c o k e l a t on Thu Jan 15, 2009 10:50 pm

    no bdk pmpn tu tadak la.. adk lea ta knl sgt, knl pon mlalui cerita ja.. c nurul tu duk bercerita, tataw no fon dy bapa. haiz tu lah,

    kita tdk akn mlakukan mksiat sekiranya iman kita teguh.
    tu diaa.. hahah malluw ceq, mcm ustazah lak


    _________________

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Fri Jan 16, 2009 1:34 am

    jgn bt maksiat...
    nti kena lahnat tuhan..
    susah nnti ....

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Fri Jan 16, 2009 3:54 am

    jgn kta lahnat..

    msok neraka..

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Fri Jan 16, 2009 11:53 am

    taw x pa..

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Sat Jan 17, 2009 2:41 am

    pelacur xpa lgi..

    nih yg trok mak nyah..

    haha

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Sat Jan 17, 2009 3:52 am

    awat ang ada selera ka???
    hahaa...

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: FAKTA GRO......

    Post by c o k e l a t on Sun Jan 18, 2009 1:30 am

    ehm ta bole sbut lakhnat ke? psepa?
    tataw pon.
    yg lea taw, ta bole sbut cilake.
    bole msk neraka.
    nauzubillah..


    _________________

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Sun Jan 18, 2009 9:37 pm

    lol..

    eeeiiii..tolonk la..

    lbih baik aku lyan placur dripada mak nyah.. rolling on the floor

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: FAKTA GRO......

    Post by Anip on Sun Jan 18, 2009 11:06 pm

    amboyh...
    x pdn ng kchik...
    da niat gak erk


    _________________

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Mon Jan 19, 2009 12:16 am

    saja..
    cukup umuq pun dak lg..
    dh gatai...hahaha...

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Mon Jan 19, 2009 8:31 pm

    dah nma pun laki..

    haha

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by botak on Tue Jan 20, 2009 2:08 am

    hahaha...
    btui2...

    nokia
    V.I.P MEMBER
    V.I.P MEMBER

    Male
    Number of posts : 288
    Age : 21
    Location : All Look Star!
    Job/hobbies : Surfing..
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-10

    Re: FAKTA GRO......

    Post by nokia on Thu Jan 22, 2009 2:17 am

    GRO nma sngkatannya apa ekk??

    spa tau??

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: FAKTA GRO......

    Post by Anip on Thu Jan 22, 2009 3:21 pm

    kuw taw sngkatan GRO 2 ekowt pla kuw ja...
    2 kuw taw ar


    _________________

    Sponsored content

    Re: FAKTA GRO......

    Post by Sponsored content Today at 12:02 pm


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 12:02 pm