Sekolah Menengah Teknik Jalan Stadium

Sistem Register Kami Telah Dibaik Pulih.Harap Maaf Diatas Semua Kesulitan.

Teknik Jalan Stadium Oficcial Forum


    Check out our personality

    Share

    Guest
    Guest

    Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jun 13, 2008 1:10 pm

    RAHSIA DIRI ANDA PADA HARI DILAHIRKAN ?

    1 hb.

    Kamu seorang yang tidak tetap pendirian terutamanya dalam soal cinta.
    Kadangkala, pilihan yang kamu buat itu bukanlah yang terbaik. Sebab itu cinta
    kamu mudah beralih arah bila terasa tidak wujud keserasian.

    2 hb.

    Berbeza dengan mereka yang dilahirkan pada 1hb, kamu yang dilahirkan pada 2hb
    cukup tegas orangnya dan keputusan kamu sukar digugat termasuklah soal cinta.
    Sekali kamu mengatakan tidak, tidak siapa yang mampu mengubahnya

    3 hb.

    Kamu seorang yang cukup bersemangat dalam menjalani kehidupan. Kamu memerlukan
    cinta dalam hidup namun sikap kamu yang seolah tak endah dan sukar untuk
    meluahkan apa yang kamu rasa membuatkan kamu segan untuk didekati.

    4 hb.

    Dikatakan kamu yang dilahirkan pada 4hb ini terlalu suka mengikut perasaan dan
    kata hati. Sebab itulah, tidak hairan bila kamu sering tersilap membuat
    keputusan yang kadangkala kamu sendiri kesali. Selalu saja cinta kamu hinggap
    pada tempat yang salah.

    5 hb.

    Awas ! Kawal perasaan cemburu yang kamu miliki itu kerana ia boleh memburukkan
    diri kamu sendiri. Namun kebaikan kamu, bersifat pelindung kepada orang-orang
    yang kamu sayangi.

    6 hb.

    Kamu disukai ramai kerana personality kamu yang cukup menarik hati. Tidak
    hairanlah bila ramai yang cuba menawan hati kamu. Walaubagaimanapun, bagi kamu
    banyak lagi perkara penting selain cinta.

    7 hb.

    Kamu seorang yang "happy go lucky"dan gemar berseronok. Namun sikap kamu yang
    agak berhati-hati dalam memilih teman membataskan pergaulan kamu. Begitu juga
    soal percintaan. Kamu ni pemilih sangat !

    8 hb.

    Kamu seorang yang romantis. Wah! Beruntungnya siapa yang menjadi pasangan kamu
    nanti. Namun kamu mementingkan cinta sejati bukannya nafsu semata-mata saja.

    9 hb.

    Nampaknya kamu ni seorang yang amat menjaga personaliti dan keterampilan diri di
    mata orang ramai. "Maintain Vouge" memanjang! Dalam soal cinta, sudah tentu kamu
    ingin yang setaraf juga.

    10 hb.

    Kamu yang dilahirkan pada tarikh ini seorang yang sangat mementingkan keluarga
    daripada segala-galanya di dunia ini. Kamu gembira dalam keriuhan keluarga yang
    besar. Namun sikap ini kadangkala membuatkan buah hati terasa diri terpinggir.

    11 hb.

    Nampaknya kamu ni seorang yang amat berdisiplin dalam mengatur kehidupan kamu
    seharian. Sebab itulah, kamu juga mengharap si dia juga bersikap demikian.
    Namun, tidakkah kamu terfikir, kadangkala hidup ini terlalu boring bila terlalu
    mengikut peraturan ???

    12 hb.

    Kamu seorang yang setia dalam perhubungan. Sekali kamu memberikan komitmen,
    selamanya kamu akan setia. Namun jangan tak tahu, ramai yang menaruh minat
    padamu walaupun tahu kamu sudahpun berpunya.

    13 hb.

    Kamu seorang yang sering berfikir ke arah yang positif sahaja. Sebab itulah kamu
    disukai ramai. Namun dalam masa yang sama, kamu sering tunduk dan tidak tahan
    dengan tekanan. Dari segi hubungan cinta, kamu amat pandai menjaga perhubungan.

    14 hb.

    Hebat! Bagi kamu, karier / pelajaran adalah segalanya dalam hidup. Sebab itulah
    kamu tidak menerima mana-mana huluran cinta daripada sesiapa. Cinta dan
    perkahwinan adalah perkara terakhir dalam senarai hidup kamu.

    15 hb.

    Kamu yang dilahirkan pada tarikh ini suka mengubah keputusan kamu secara
    tiba-tiba. Namun apabila kamu membuat keputusan, kamu akan terus bertindak.
    Punca pergaduhan antara kamu dan si dia, sikap kamu ini yang suka membuat
    tindakan 'last minutes'.

    16 hb.

    Kamu ini seorang yang moody rupanya.. Sekejap mood kamu okey dan sekejap pula
    kamu marah-marah. Ini membuatkan tekanan dan si dia boring dengan sikap kamu
    itu. Cuba kawal sikit.

    17 hb.

    Kamu lebih suka menjaga hati orang lain berbanding hati kamu sendiri. Namun
    sikap penting yang kamu tonjolkan membuatkan orang tidak tahu perasaan sebenar
    kamu.

    18 hb.

    Kamu ini sangat perahsia orangnya lebih-lebih lagi soal perasaan dan cinta. Kamu
    lebih suka memendam perasaan hingga mendatangkan tekanan pada diri kamu. Dalam
    perhubungan cinta, mereka sukar untuk melafazkan kata sayang.

    19 hb.

    Kamu bersikap berhati-hati dalam setiap apa yang kamu lakukan termasuklah
    menjalinkan perhubungan cinta. Biasanya kamu lebih suka mulakan persahabatan
    sebelum menjadi serius.

    20 hb.

    Kamu ini terlalu banyak permintaan. Ada sahaja yang kamu inginkan. Sebab itulah
    sering timbul pergaduhan dengan si dia bila kamu asyik minta itu dan ini. Kamu
    sepatutnya tengok dulu kemampuan si dia !!!

    21 hb.

    Sikap kamu yang cool, tenang dan seolah tak kisah membuatkan orang lain 'ambil
    mudah' terhadap diri kamu. Begitu juga si dia. Lebih baik kamu berterus terang
    jika ada perbuatan si dia yang kamu tidak suka sebelum terlambat.

    22 hb.

    Kamu yang lahir pada tarikh ini seorang yang amat bercita-cita tinggi dan
    mempunyai impian hidup sendiri. Dalam soal cinta, kamu akan memilih seseorang
    yang kamu akan rasa selamat bila berada di sampingnya.

    23 hb.

    Sikap kamu yang kelakar dan riang membuatkan orang suka mendampangi kamu.
    Malangnya kamu sering terasa bosan bila berada disamping teman-teman dan si dia
    . Jangan begitu, kadangkala kita perlu serius dalam hidup.

    24 hb.

    Kamu seorang yang mementingkan diri sendiri. Dalam perhubungan cinta, kamu
    terlalu takut dilukai hingga membuatkan kamu bersifat mengongkong si dia

    25 hb.

    Bila menyentuh soal cinta, kamu sukar mempercayai lelaki / perempuan yang bagi
    pendapat kamu ramai yang lebih suka mempermainkan kaum sejenis kamu. Kalau tak
    mencuba, bagaimana nak tau, kan !!!!!!!!!!!!!!

    26 hb.

    Kamu harus ubah sikap kamu yang dikatakan tidak serius dalam perhubungan yang
    dijalinkan. Malah kamu lebih mementingkan keseronokan saja....

    27 hb.

    Kamu sukar untuk menaruh kepercayaan kepada orang lain walaupun kekasih kamu
    sendiri. Tak baik wasangka !!!!!!!!!!!!Kamu suka diri kamu menjadi perhatian
    ramai di kalangan teman-teman. Namun kadangkala di dalam keghairahan bila mejadi
    tumpuan, kamu meminggirkan si dia tanpa disedari.

    28 hb.

    Kamu suka diri kamu menjadi perhatian ramai di kalangan teman-teman. Namun
    kadangkala di dalam keghairahan bila mejadi tumpuan, kamu meminggirkan si dia
    tanpa disedari.

    29 hb.

    Kamu tidak akan menjalinkan sebarang komitmen dengan sesiapa sahaja selagi kamu
    tidak puas hati dengan apa yag kamu miliki.

    30 hb.

    Kamu seorang yang keras kepala. Ini juga punca pergaduhan kamu dengan si dia
    kerana kamu sukar untuk beralah.

    31 hb.

    Terlalu banyak yang kamu impikan dalam hidup. Jangan begitu, hargai apa yang
    kamu miliki sekarang termasuk si dia yang setia !!!

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jun 13, 2008 5:44 pm

    14 hb.

    Hebat! Bagi kamu, karier / pelajaran adalah segalanya dalam hidup. Sebab itulah
    kamu tidak menerima mana-mana huluran cinta daripada sesiapa. Cinta dan
    perkahwinan adalah perkara terakhir dalam senarai hidup kamu.

    haha...
    mmg patut p0wn aku dilahirkan 14hb nie...

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Fri Jun 13, 2008 9:39 pm

    haha...tgok la i pnya 12hb..
    u all jgn jelez..
    flower

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jun 13, 2008 10:39 pm

    MINE wrote:2 hb.

    Berbeza dengan mereka yang dilahirkan pada 1hb, kamu yang dilahirkan pada 2hb
    cukup tegas orangnya dan keputusan kamu sukar digugat termasuklah soal cinta.
    Sekali kamu mengatakan tidak, tidak siapa yang mampu mengubahnya

    haha.. me nye lak 2hb.. bca2 tp jgn trlalu pcya sgt. ckit2 tu bleh la kot

    Max
    Newbie
    Newbie

    Male
    Number of posts : 3
    Age : 25
    Location : the city of hell stuck
    Job/hobbies : sms ^;^
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-12

    Re: Check out our personality

    Post by Max on Sun Jun 15, 2008 12:47 am

    haha ..slmat aku 22 Twisted Evil haha

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Sun Jun 15, 2008 9:20 pm


    Cara Wanita Berjalan


    1. Jika berjalan, dari belakang kelihatan seperti
    tidak memijak tanah. Golongan wanita yang jalannya
    berginjat, konon wanita ini adalah wanita yang tidak
    jujur, kalau berbual, mulutnya laser dan menyinggung
    perasaan orang lain. Wanita yang berjalan seperti
    ini juga terkenal dengan sikap egonya. Lebih parah,
    wanita ini biasanya pemboros atau suka membazir wang
    tanpa berfikir sebelum berbelanja. Padahal, wang
    yang dimilikinya itu masih banyak kegunaannya. Tapi
    jangan berkecil hati, kerana wanita seperti ini
    biasanya menjadi pujaan ramai lelaki.

    2. Jika berjalan, sering menoleh ke kanan and kiri.
    Wanita seperti ini biasanya pandai menyimpan rahsia.
    Walaupun ramai yang menganggap wanita seperti ini
    tidak jujur, suka menipu teman sendiri,dan merugikan
    teman bualnya, namun, ramai lelaki yang berusaha
    untuk menakluk hatinya. Konon wanita seperti ini
    senang diatur dan diuruskan.

    3. Jika berjalan suka menunduk. Cara be rjalan
    melambangkan wanita seperti ini memiliki sifat yang
    tertutup. Ia hanya akan berbual dengan orang-orang
    yang rapat dengannya dan boleh dipercayai untuk
    menyimpan rahsianya. Wanita seperti ini biasanya
    sukar untuk ditakluk hatinya. Disamping sikapnya
    yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan
    kehidupan cinta. Namun, jika ada lelaki yang berjaya
    menawan hati wanita dengan cara berjalan menunduk
    ini, dijamin akan mendapat kebahagiaan. Sebab,
    wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan
    mengkhianati lelaki yang dicintainya.

    4. Jika berjalan menatap lurus ke depan. Wanita
    seperti ini biasanya memiliki pendirian yang teguh,
    bukan senang hendak menggoncangkan imannya. Jangan
    sekali-sekali menentang apa yang pernah dikatanya,
    jika anda tidak mahu mendengar dia berleter panjang
    lebar. Meski pendiriannya teguh, tapi dia selalu
    berselisih pendapat. Jangan hairan jika wanita
    seperti ini hanya mahu berbual dengan orang yang
    berpengalaman luas.

    5. Jika berjala n badan bergerak ke kanan dan kiri.
    Wanita yang berjalan dengan gaya yang sedemikian
    tidak ambil kisah dengan masalah yang berlaku. Apa
    pun masalah yang ada dihadapannya, dia dianggap
    kecil. Padahal masalah itu sebenarnya memerlukan
    kebijaksanaan untuk diselesaikan. Kerana sifatnya
    yang suka ambil mudah ini, banyak persoalan yang
    akhirnya tidak dapat diselesaikan dan akibatnya
    merugikan dirinya sendiri.

    6. Jika berjalan badan tampak tegak. Wanita ini
    tegas menentukan sikapnya sendiri. Dia tidak mahu
    urusan peribadinya dicampur oleh orang lain. Gaya
    bicaranya serius seperti ingin menunjukkan dia
    memiliki pendirian teguh. Yang menarik dari wanita
    ini, dia bertanggungjawap terhadap apa yang pernah
    dilakukannya. Dia menyenangi lelaki yang berdikari
    tanpa meninggalkan sifat-sifat romantiknya.

    7. Jika berjalan seperti zirafah. Maksudnya, ketika
    melangkahkan kaki ,badannya ia kelihatan bergerak kedepan dan ke belakang. Wanita jenis ini sangat lemah
    perasaannya. Dia seorang yang mudah terasa dan mudah
    tersinggung. Jadi, jika anda berbual dengan wanita
    seperti ini kenalah menjaga perasaannya agar tidak
    tersinggung, kerana wanita ini mudah mengalirkan air mata.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Mon Jun 16, 2008 5:46 pm

    WHAT IS YOUR DATE OF BIRTH, MATCH AND SEE WHAT ANIMAL ARE YOU...


    January 1 - 9 ~ Rabbit
    January 10 - 24 ~ Mouse
    January 25 - 31 ~ Lion
    February 1 - 5 ~ Cat
    February 6 - 14 ~ Dove
    February 15 - 21 ~ Turtle
    February 22 - 28 ~ Panther
    March 1 - 12 ~ Monkey
    March 13 - 15 ~ Lion
    March 16 - 23 ~ Mouse
    March 24 - 31 ~ Cat
    April 1 - 3 ~ rabbit
    April 4 - 14 ~Panther
    April 15 - 26 ~Mouse
    April 27 - 30 ~Turtle
    May 1 - 13 ~ Monkey
    May 14 - 21 ~ Dove
    May 22 - 31 ~Lion
    June 1 - 3 ~ Mouse
    June 4 - 14 ~ Turtle
    June 15 - 20 ~ rabbit
    June 21 -24 ~ Monkey
    June 25 - 30 ~ Cat
    July 1 - 9 ~ Mouse
    July 10 - 15 ~ rabbit
    July 16 - 26 ~ Dove
    July 27 - 31 ~ Cat
    August 1 - 15 ~ Monkey
    August 16 - 25 ~ Mouse
    August 26 - 31 ~ Turtle
    September 1 - 14 ~ Dove
    September 15 - 27~ Cat
    September 28 - 30~ rabbit
    October 1 - 15 ~ Monkey
    October 16 - 27 ~ Turtle
    October 28 - 31 ~Panther
    November 1 - 16 ~ Lion
    November 17 -30 ~ Cat
    December 1 - 16 ~ rabbit
    December 17 - 25 ~ Monkey
    December 26 - 31 ~ Dove


    Rabbit
    Your Attractive and popular. Your nice and easy going and make friends with everyone very easily. Your cool and smart and are a leader.

    Cat
    Your very shy and cute. You are a follower and dont like to talk to people you dont know. Your very careful about choosing your friends. Your really nice.

    Monkey
    You are attractive and hyper. You have a lot of friends and your really outgoing. You gossip alot. Your funky and "unique" theres no one else like you. You want attention and like to be a leader.

    Panther
    You are mysterious. You have lots of friends and can be mean at times or nice. You always have the latest gossip with you and you are a leader.

    Mouse
    Your very quiet and quick - witted. You are very shy. Your cute and funny. have a little group of friends. You are not "popular" but you are not a "geek"

    Lion
    You are a born leader. People look up to you. You have lots a friends and you are very attractive. Your nice and people want to be your friend. You make friends easily.

    Turtle
    You are very nice and pretty. You treat others as you would want to be treated yourself. You have lots of friends and never talk about anyone behind their back. You are loyal.

    Dove
    Your very peaceful and nice. You fall in love very easily and you are quiet and calm. You are not very shy but you are not outgoing. You are a leader of your group of friends


    Last edited by rapunzel on Fri Sep 05, 2008 11:58 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : tukaq dog=rabbit)

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Mon Jun 16, 2008 5:48 pm

    hak3..

    RABBIT
    Your Attractive and popular. Your nice and easy going and make friends with everyone very easily. Your cool and smart and are a leader.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Mon Jun 16, 2008 5:49 pm

    apricot wrote:
    April 1 - 3 ~ Dog


    Dog
    Your Attractive and popular. Your nice and easy going and make friends with everyone very easily. Your cool and smart and are a leader.

    ohoh 2april1992 flower

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Wed Jun 18, 2008 6:55 pm

    If your birthday is on..

    *~December 23rd~ January 1st = Red
    *~January 2nd ~ January 11th = Orange
    *~January 12th ~ January 24th = Yellow
    *~January 25th ~ February 3rd = Pink
    *~February 4th ~ February 8th = Blue
    *~February 9th ~ February 18th = Green
    *~February 19th ~ February 28th = Brown
    *~March 1st ~ March 10th = Aqua
    *~March 11th ~ March 20th = Lime
    *~March 21st = Black
    *~March 22nd ~March 31st = Purple
    *~April 1st ~ April 10th = Navy
    *~April 11th ~ April 20th = Silver
    *~April 21st ~ April 30th = White
    *~May 1st ~ May 14th = Blue
    *~May 15th ~ May 24th = Gold
    *~May 25th ~ June 3rd= Cream
    *~June 4th ~ June 13th = Grey
    *~June 14th ~ June 23rd = Maroon
    *~June 24th = Grey
    *~June 25th ~ July 4th = Red
    *~July 5th ~ July 14th = Orange
    *~July 15th ~ July 25th = Yellow
    *~July 26th ~ August 4th = Pink
    *~August 5th ~ August 13th = Blue
    *~August 14th ~ August 23rd = Green
    *~August 24th ~ September 2nd = Brown
    *~September 3rd ~ September 12th = Aqua
    *~September 13th ~ September 22nd = Lime
    *~September 23rd = Olive
    *~September 24th ~October 3rd = Purple
    *~October 4th ~ October 13th = Navy
    *~October 14th ~ October 23rd = Silver
    *~October 24th ~ November 11th = White
    *~November 12th ~ November 21st = Gold
    *~November 22nd ~ December 1st = Cream
    *~December 2nd ~ December 11th = Grey
    *~December 12th ~ December 21st = Maroon


    *RED* Cute and lovable type, You are picky but
    always in love...and liked to be loved. Fresh and
    cheerful, but can be "moody" at times. Capable
    with people nice, soft, and that can love you for
    the way you are. Likes people that are easy to
    talk to and can make you feel comfortable.


    *CREAM* Competitive and sportive. Don't like
    losing and always cheerful! You are trustworthy,
    and very out going. You choose love carefully, and
    don't fall in love easily. But once you find the
    right one, you don't let go for a long time.



    *TEAL* You are mostly interested in your looks.
    And have high standards in picking love. You think
    and make a solution precisely, and hardly make
    stupid mistakes. You like to lead and it is easy
    for you to make new friends.


    *GREY* You are attractive and active. You never
    hide your feelings and express everything that's
    inside. But can be selfish at times. You want to
    be noticed, and don't like to be treated
    unequally. You can brighten up peoples day. You
    know what to say at the right time and you have
    good sense of humor.


    *GREEN* You get along well with new people. You
    are not really a shy person, but sometimes you can
    hurt people's feelings by your words... You like
    to be loved and noticed by your lover, but mostly
    you are single, waiting for the right person.


    *GOLD* You know what's right and what's wrong.
    You are cheerful and out going. It's hard for you to
    find the one you want, but once you find the right
    person, you won't be able to fall in love again
    for a long time.


    *PINK* You are always trying your best in
    everything, and like to help and care for other
    people. But you are not easily satisfied. You have
    negative thoughts about niggers, and you look for
    man love because your a fairy.


    *YELLOW* You are sweet and innocent. Trusted
    by many people and have a strong leadership towards
    relationships. You make good decision and make
    the right choice at the right time. And always
    dreaming of romantic relationship.


    *MAROON* You are intelligent and know what's
    right. You like to make things go your way, which
    can sometimes cause trouble for not thinking about
    other people's feelings. But you're patient when
    it comes to love. Once you get a hold of the right
    person, it's hard for you to find a better love.


    *ORANGE* You are responsible for your own
    actions, and you know how to treat people. You always
    have goals to reach and you really work hard to get
    there, you are competitive. Your friends are
    really important to you and you appreciate what
    you have, you sometimes over react that's because
    you are sensitive.


    *PURPLE* You are mysterious, never selfish and
    get
    interested in things easily. Your day can be sad
    or happy depending on your mood. You are popular
    between friends but you can act stupid at times,
    and forget things easily. You go for a person
    that's trustworthy.


    *LIME* You are calm, but easily stressed out. You
    get jealous easily, and complain over little
    things. You can't get stuck into one thing, but
    you have a capable personality for everyone to
    trust you and like you.



    *SILVER*
    You are imaginative and fun, you love
    trying new things. You like to challenge yourself
    and you learn things easily, you're easy to talk
    to and you give good advice. When it comes to
    friendship, you find it hard to trust someone, but
    once you find the right friend, you trust them
    forever.


    *BLACK* You are challenging, and have the "guts".
    But you don't like changes in your life. And once
    you make a decision, you keep it that way for a
    long time. Your love life is also challenging, and
    different.


    *OLIVE* You are warm and light hearted. You
    seem
    to flow well with friends and family. You don't
    like violence and know what's right. You are kind
    and cheerful, people that are easy to talk but
    don't envy other people easily.


    *BROWN* You are active and sportive. It's hard for
    other people to become close with you, but you
    fall in love easily. But once you find out you
    can't get something, you give up and let go easily
    as well.


    *BLUE* You may have low self-esteem, and can be
    very picky. You are artistic and like to fall in
    love, but you let your love pass by, by loving
    with your mind, not your heart.


    *NAVY* You are attractive, and love your life. You
    have a strong feeling towards everything. And very
    easily distracted. Once you get angry at someone,
    its hard for you to forgive them.



    *WHITE*
    You dream and have goals in your life.
    You
    get jealous easily and you don't react to things
    easily. You are different and sometimes weird, but
    everyone loves that in you.


    *AQUA* Your feelings change suddenly and easily.
    You are always lonely, and like traveling. You are
    truthful, but listen and believe other people too
    easily. It's hard to find love for you, and you
    get lost in love easily, Sometimes get hurt by love

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Wed Jun 18, 2008 6:57 pm

    apricot wrote:my birthday is on......

    *~April 1st ~ April 10th = Navy


    *NAVY* You are attractive, and love your life. You
    have a strong feeling towards everything. And very
    easily distracted. Once you get angry at someone,
    its hard for you to forgive them.

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Wed Jun 18, 2008 7:04 pm

    bufday aku lak 12.10.1991

    *~October 4th ~ October 13th = Navy

    *NAVY* You are attractive, and love your life. You
    have a strong feeling towards everything. And very
    easily distracted. Once you get angry at someone,
    its hard for you to forgive them.

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: Check out our personality

    Post by Anip on Wed Jun 18, 2008 7:28 pm

    hak3...
    brthday kuw 25 jun neyh...
    kqa red ar nowh...


    *RED* Cute and lovable type, You are picky but
    always in love...and liked to be loved. Fresh and
    cheerful, but can be "moody" at times. Capable
    with people nice, soft, and that can love you for
    the way you are. Likes people that are easy to
    talk to and can make you feel comfortable.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Wed Jun 18, 2008 10:53 pm

    hak3..

    aku pnya besday 14/07/91


    *ORANGE* You are responsible for your own
    actions, and you know how to treat people. You always
    have goals to reach and you really work hard to get
    there, you are competitive. Your friends are
    really important to you and you appreciate what
    you have, you sometimes over react that's because
    you are sensitive.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Thu Jun 19, 2008 6:18 pm

    TEST YOURSELF
    Don't cheat, If y ou are honest, this tells the truth. It's pretty good. Write your answers on a piece of paper, and NO cheating!! The answers are at the bottom.



    1. Which is your favourite colour out of: red, black , blue, green , or yellow ?
    2. Your first initial?
    3. Your month of birth?
    4. Which colour do you like more, black or white?
    5. Name of a person of the same sex as yours.
    6. Your favourite number?
    7. Do you like Flying or Driving more?
    8. Do you like a lake or the ocean more?
    9. Write down a wish (a realistic one).



    When you're done, scroll down. (Don't cheat!)


    Answers

    1. If you choose
    Red - You are alert and your life is full of love.
    Black - You are conservative and aggressive.
    Green - Your soul is relaxed and you are laid back.
    Blue- You are spontaneous and love kisses and affection from the ones you love.
    Yellow - You are a very happy person and give good advice to those who are down.

    2. If your initial is:
    ~A-K You have a lot of love and friendships in your life.
    ~L-R You try to enjoy your life to the maximum &your love life is soon to blossom.
    ~S-Z You like to help others and your future love life looks very good.

    3. If you were born in:
    *Jan-Mar: The year will go very well for you and you will discover that you fall in love with someone totally unexpected.
    *April-June: You will have a strong love relationship that will not last long but the memories will last forever.
    *July-Sep: You will have a great year and will experience a major life-changing experience for the good.
    *Oct-Dec: Your love life will not be great, but eventually you will find your soul mate.

    4. If you chose:
    -->Black: Your life will take on a different direction, it will seem hard at the time but -->will be the best thing for you, and you will be glad for the change.
    -->White: You will have a friend who completely confides in you and would do anything for you, but you may not realise it.

    5. This person is your best friend.

    6. This is how many close friends you have in your lifetime.

    7. If you chose:
    -Flying: You like adventure.
    -Driving: You are a laid back person.

    8. If you chose:
    ::Lake: You are loyal to your friends and your lover and are very reserved.
    ::Ocean: You are spontaneous and like to please people.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Thu Jun 19, 2008 6:35 pm

    myself Rolling Eyes

    1. i love blue color..
    +Blue- You are spontaneous and love kisses and affection from the ones you love.


    2. my 1st initial - L
    ~L-R You try to enjoy your life to the maximum &your love life is soon to blossom.


    3. my M.O.B - april 1992
    *April-June: You will have a strong love relationship that will not last long but the memories will last forever.


    4. white is more better 4 me so i choose white
    -->White: You will have a friend who completely confides in you and would do anything for you, but you may not realise it.


    5. rayhani
    +This person is your best friend.


    6. number 4
    +This is how many close friends you have in your lifetime


    7. ofcoz i lyke flying.. so free
    -Flying: You like adventure.


    8. ocean
    ::Ocean: You are spontaneous and like to please people.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jun 20, 2008 12:49 pm

    Kasih Sayang Mengikut Bulan Lahir

    Januari
    - Mudah jatuh cinta.
    - Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati.
    - Pandai mengambil hati pasangannya.
    - Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
    - Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
    - Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
    - Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
    - ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja

    ------------------------------------------------------------------
    Febuari
    - Sukar untuk jatuh cinta .
    - Amat hormat kepada pasangan.
    - Amat suka memikat pasangan.
    - Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.
    - Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
    - Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran(hanya pasangannya yang tahu) .
    - Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.
    - Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.

    ----------------------------------------------------
    Mac
    - Mudah menawan hati pasangannya.
    - Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
    - Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati.
    - Sangat baik dalam menjaga perhubungan.
    - Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
    - Perasaan cemburu yang minima.
    - Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
    - Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.
    - Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.

    -----------------------------------------------------
    April
    - Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
    - Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
    - Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
    - Sentiasa ingin diberi perhatian.
    - Amat cemburu dalam perhubungan.
    - Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
    - Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
    - Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
    - Romantik dan terlalu romantik.
    - Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
    - Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

    ----------------------------------------------------------
    Mei
    - Amat mudah jatuh cinta.
    - Baik dan jujur dalam perhubungan.
    - Pandai menarik hati pasangan.
    - Perasaan cinta yang mendalam.
    - Mudah untuk di pujuk.
    - Mudah menerima cinta seseorang.
    - Pilihan yang tepat dalam berpasangan.
    - Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
    - Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control atau King Control) .
    - Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
    - Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan.
    - Ambil berat dalam menjaga hubungan.

    ----------------------------------------------
    Jun
    - Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
    - Sukar melukai dan memahami hati pasangan.
    - Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
    - Cerewet dalam hubungan.
    - Selalu beremosi.
    - Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
    - Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
    - Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
    - Dahagakan pujian dari pasangan.

    --------------------------------------------
    Julai
    - Amat suka didampingi pasangan.
    - Sukar dimengerti oleh pasangan.
    - Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
    - Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
    - Amat menghargai kesetiaan pasangan.
    - Mengambil berat dan mengasihi pasangan
    - Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
    - Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
    - Suka merajuk dan dipujuk.
    - Setia terhadap pasangan.
    - Suka mendengar dan tidak suka membantah.
    - Cemburu terhadap pasangan.
    - Suka menilai dan menjaga perhubungan.

    -------------------------------------------------
    Ogos
    - Pandai memujuk pasangan
    - Suka memimpin pasangan.
    - Romantik, Pengasih dan Penyayang.
    - Kelam kabut dalam perhubungan.
    - Sangat sensitif .
    - Mudah meluahkan kata cinta pada sesiapa yang berkenan.

    --------------------------------------------------
    September
    - Bersopan dalam hubungan.
    - bertolak ansur terhadap pasangan.
    - Suka mengkritik pasangan.
    - Sangat prihatin terhadap pasangan.
    - Sangat sensitif dan emosi.
    - Pandai memahami pasangan.
    - Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan.
    - Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
    - Mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan.
    - Pandai menyimpan perasaan.
    - Suka berterus terang jika perkara itu tak disetujuinya.

    ------------------------------------------------------
    Oktober
    - Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
    - Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
    - Sopan terhadap pasangan.
    - Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
    - Mudah terluka hati sekiranya pasanangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.
    - Emosi yang mudah terusik.
    - Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
    - Cemburu dan terlalu cemburu.
    - Romantik
    - Memahami pasangan.

    ----------------------------------------------
    November
    - Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
    - Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
    - Agak degil dan kuat pendirian.
    - Mudah ambil berat terhadap pasangan.
    - Emosi yang mendalam.
    - Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.

    ---------------------------------------------------
    Disember
    - Pemurah terhadap perhubungan
    - Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.
    - Tergesa-gesa dalam perhubungan
    - Suka didampingi oleh pasangan.
    - Benci bila dikongkong.
    - Berbakat untuk kahwin lebih dari satu.(Utk Lelaki)
    - Suka mempengaruhi pasangan.

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Fri Jun 20, 2008 6:57 pm

    Ma' sELf lak..

    OKTOBER
    - Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
    - Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
    - Sopan terhadap pasangan.
    - Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
    - Mudah terluka hati sekiranya pasanangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.
    - Emosi yang mudah terusik.
    - Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
    - Cemburu dan terlalu cemburu.
    - Romantik
    - Memahami pasangan.

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jun 20, 2008 8:31 pm

    apricot wrote:
    -----------------------------------------------------
    April
    - Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
    - Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
    - Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
    - Sentiasa ingin diberi perhatian.
    - Amat cemburu dalam perhubungan.
    - Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
    - Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
    - Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
    - Romantik dan terlalu romantik.
    - Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
    - Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

    ----------------------------------------------------------

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Mon Jun 23, 2008 4:17 pm

    Julai
    - Amat suka didampingi pasangan.
    - Sukar dimengerti oleh pasangan.
    - Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
    - Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
    - Amat menghargai kesetiaan pasangan.
    - Mengambil berat dan mengasihi pasangan
    - Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
    - Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
    - Suka merajuk dan dipujuk.
    - Setia terhadap pasangan.
    - Suka mendengar dan tidak suka membantah.
    - Cemburu terhadap pasangan.
    - Suka menilai dan menjaga perhubungan.

    aku la nieh....
    hahaha....

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Wed Jun 25, 2008 3:25 pm

    Rahsia Warna Kegemaranan Perempuan..

    Menurut para pengkaji, perempuan boleh dinilai perwataknnya melalui warna kegemaran. So ada sedikit maklumat yang nak dikongsi tentang perempuan dan tafsiran perwatakannya.. Tapi jangan terlalu mempercayai,ambil yang mana boleh percaya ja..

    merah
    Berani, emosional, tegas, tamak, sanggup hidup susah (tak tau la sanggup hidup susah utk apa) dan suka bersenang-senang..

    biru
    Setia terhadap pasangan, pandai menyimpan wang, kuat kemahuan terhadap sesuatu, suka berterus terang, jujur, mudah memberi maaf dan tegas..

    hijau
    Suka pada kebahagiaan, tidak suka bergaduh dan bertekak, patuh pada arahan, suka berhias, teguh pendirian sehingga ditafsirkan sebagai kolot..

    hitam
    Suka menyendiri, prihatin, tabah dalam menghadapi dugaan hidup, tidak mudah terpengaruh, kuat berfikir, setia terhadap pasangan, baik hati tetapi mudah tersinggung..

    coklat
    Penuh dengan sifat keibuan, suka merendah diri, sopan santun, halus budi pekerti, hati mudah tersentuh, was2 dan takut berbuat salah..

    ungu
    Pemurah hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak tetapi agak beremosi dan keinginannya tidak meluap-luap

    kelabu
    Suka merendah diri, tenang, suka mengalah, suka berkorban, cerdas dan bijak..

    kuning
    Suka menuntut ilmu, gemar membaca, tekun, cerdas dan tabah menghadapi cabaran..

    putih
    Bersih fikiran (tidak banyak prasangka), berkata benar, jujur, rendah hati, sopan santun, ramah, kuat menerima ilmu, sentiasa tenteram atinya, suka menolong dan hidup bertawakal..

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Wed Jun 25, 2008 11:08 pm

    i love blue & white hohohoh

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Thu Jun 26, 2008 6:41 pm

    i like green n purple

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Tue Jul 01, 2008 7:56 pm

    ..:: Personaliti lelaki ::..

    Aries (21 Mac - 20 April) Orang Nya: Anak mak! smart mamat. intelligent,
    (boleh la....) Tips utk memikat: Bagus utk minah2 tudung (NO OFFENCE) but its
    true.. Jejaka Aries suka wanita yg sopan, tata-tertib.. sebab nak bawa tunjuk
    mak so kena lah bawa balik yg bagus punya

    WARNING: Jika anda betol anda
    rasa kes ini pilihan anda, pilih lah. Kalau tidak, jgn lah main-mainkan hatinya. Hati
    dah luka sukar nak dibaiki. Macam moto yang dah rosak, makan bulan di
    workshop baru baik.


    Leo (24 Julai - 23 Ogos) Orang nya: penyayang, warm hearted, tidak kedekut
    bila mahu berkongsi kesenangan dan kemewahan dengan org yg disayangi nya.
    Jejaka Leo ini juga seorg yg ambitious, self-centered tapi tak ego.(kadang2 je
    ego). Pandai berkata2. Tips utk memikat: sebagai perempuan, harus lah
    menunjukkan kewanitaan yg selembut-lembut nya. Kena tahu bagaimana
    menilai dan menghargai setiap ciri dan kualiti ada pada jejaka leo.

    WARNING:
    Jgn.. saya ulangi.. JGN bercakap atau memuji lelaki lain di hadapan
    LEO. Mereka tak suka dibanding-bandingkan dengan org lain.. mereka tu
    sensitif! Sikit sikit tak boleh, nanti merajok, balik bilang mak.


    Virgo (24 Ogos - 23 September) Orang nya: pemalu, tak pandai mengawal
    emosi, ceng'eng. Suka mencari perhatian dari perempuan. Tips utk memikat: Lelaki
    Virgo suka yg pendiam, tak kecoh, sofisticated, simple, jgn banyak
    cakap..(cerewet pulak si virgo nie) So kenalah pandai menyerlahkan nilai2
    kewanitaan, gaya yang manis, kelembutan dan tak lupa kesabaran..(virgo
    ceng'eng.. kuat merajuk)

    WARNING: Bila pergi dating, jgn pakai yg ter "over
    welming".. virgo ini gatal..(chicky duck) kalau dia over gatal, kasi jer flying kick
    sama dia.


    Libra ( 24 September - 23 Oktober) Orang nya: cerewet, posessive, takes
    things lightly when comes to quarrel tapi jujur dlm segala hal. Suka buat keputusan
    `last minute`. Seringkala kontrol diri depan perempuan. Tips utk memikat: Senang
    aje.. Libra suka perempuan yg ceria, happy go lucky.. SO be urself

    WARNING: So bila nak date.. makai lah make-up yg sederhana.. tapi jgn lupa
    cover-up pimple jika ada.. a big turn off for Libra pasal diorang ingat diorang
    nie semua hensem


    Scorpio ( 24 Oktober - 23 November) Orang nya: action serius, mudah
    cemburu,
    mood swing.. Tips utk memikat: Sentiasa menghargai nya.. nak bergayut
    di talifon berjam-jam pun takpe! janji dgn dia, kerana Scorpio ini
    macam Libra juga,
    posessive. Tak suka berkongsi perempuan nya dgn org lain.

    WARNING:
    Buat pilihan yg betol bila mahu memikat scorpio, kerana bila dah terjerat susah nak
    escape dari scorpio...(jgn kata aku tak kasi warning)


    Cancer ( 22 Jun - 23 Julai) Orang nya: Segak, Step kaya, bermurah hati, suka
    menunjuk-nunjuk dengan kemewahan.. tetapi mereka adalah sebalik
    nya..(berhati-hati ya) Tips utk memikat: Jgn pulak anda pun nak step kaya...
    nanti habis duit dikebas.

    WARNING: TOLONG Jgn terpedaya dgn kata manis nyer..
    first first manis, kalau dah lama jadi masam.. kadang kadang jadi basi...


    Sagitarius ( 23 November - 21 December) Orang nya: Fu.. yoh.. siapa dpt
    memang untung... Sagitarius org nya happy aje.. suka (bergembira tepok
    tangan
    sama2.. la la la..) bawa partner jalan2.. sort of adventurous Tips utk
    memikat : Sentiasa ada kan plan bila nak keluar.. tengok wayang ke?
    kanoeing ke?
    anything asal kan jgn membosan kan...

    WARNING: Jgn "u plan.. i plan lah"..'confirm tak ada plan'.


    Capricon ( 22 December - 20 Januari) Orang Nya: Egoistic, ada batu duduk di
    atas itu kepala, pendek kata Capricon seorg yg sukar nak meluah kan
    perasaannya. Jarang sekali anda akan mendengar dia melafazkan 'cinta'
    pada anda Tips utk memikat: COOL aje sis.. nak tekel mereka bukan mudah.. jgn
    give in selalu.. ajar sikit.. mereka jual mahal.. kita jual lagi mahal

    WARNING:
    Macam layang2 putus tali.. jual mahal.. mahal jugak sis.. jgn mahal sampai terputus
    tali.. melepas lah kau nanti...


    Aquarius ( 21 Januari - 19 Februari) Orang Nya: Pijak semut tak mati..(mcm
    sapo aaaa kat misc nie) .Suka yg cantik dan menarik perhatian. Tips utk memikat:
    Kacang aje.. sentiasa berpakaian cantik, glamer.. comfirm dia sentiasa nak
    berkepit aje dgn u

    WARNING: Lelaki Aquarius nie cepat bosan dgn org.. so
    sbelum dia tinggal kan kita.. kita blah dulu


    Pisces (20 Februari - 20 Mac) Orang Nya: Segak, bergaya, ngada-ngada,
    choosy.. Mudah perasan. walaupon tak hensem.. Tips utk memikat: Senyum
    sikit kat dia, mesti dia akan ingat sampai bila2.

    WARNING: Mungkin bakal jadi playboya.


    Taurus (21 April - 21 Mei) Orang nya: Mencabar. garang seperti singa, takut
    seperti tikus. Mereka tidak tetap dgn pendirian sendiri. Suka Bantu org lain.
    Tips utk memikat: Low profile sikit, mereka suka sesuatu yg mencabar, let him find
    out the real you...

    WARNING: Kadang-kadang diorang suka buat kelakar seorang seorang...
    kesian takde orang lain layan...

    Gemini (22 Mei - 21 Jun) Orang nya: Mudah Gemok! egoistic, tak suka kalah.
    Kalau ada debate, jgn harap anda nak menang.. dalam apa2 persoalan jua
    mereka ada aje alasan nya Tips utk memikat: Sabar aje lah.. be patient.
    Sebagai perempuan, mengalah lah sikit.. lambat laun hati nya akan lembut jugak..
    Lelaki Gemini nie suka pada perempuan yg lembut, hatinya akan lembut jua.

    WARNING: Jgn bersikap terlalu kasar dgn nya.. kalau dah tak tahan dgn
    mereka..
    blah aje jgn banyak cakap.. mereka panas baran. Tak guna bertengkar
    anda tak akan menang punya pasal diorang nak menang jer.....

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Wed Jul 02, 2008 7:14 pm

    Cancer ( 22 Jun - 23 Julai) Orang nya: Segak, Step kaya, bermurah hati, suka
    menunjuk-nunjuk dengan kemewahan.. tetapi mereka adalah sebalik
    nya..(berhati-hati ya) Tips utk memikat: Jgn pulak anda pun nak step kaya...
    nanti habis duit dikebas.

    WARNING: TOLONG Jgn terpedaya dgn kata manis nyer..
    first first manis, kalau dah lama jadi masam.. kadang kadang jadi basi...


    haiyo aku ada mcm nieh ker?
    x der kan....

    Sponsored content

    Re: Check out our personality

    Post by Sponsored content Today at 12:07 pm


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 12:07 pm