Sekolah Menengah Teknik Jalan Stadium

Sistem Register Kami Telah Dibaik Pulih.Harap Maaf Diatas Semua Kesulitan.

Teknik Jalan Stadium Oficcial Forum


    Check out our personality

    Share

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jul 04, 2008 1:35 pm

    Tips Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir Dari Dr.Fadzilah Kamsah..

    1. Pemimpin

    2. Lembut
    3. Kemas (Cerewet)
    4. Rajin
    5. Boleh berbincang
    6. Angin
    7. Patuh
    8. Bisnes
    9. Glamour



    --> Contoh: tarikh lahir anda --> 20/05/1981


    KOTAK PERTAMA
    2 + 0 = 2
    Maka kotak pertama adalah = 2


    KOTAK KEDUA

    Kemudian campurkan kesemua nombor..
    2 + 0 + 5 + 1 + 9 + 8 + 1 = 26

    Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 spt 26 itu akan dicampur lagi seperti : 2 + 6 = 8
    Maka kotak kedua adalah = 8


    KOTAK KETIGA

    Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
    2 + 8 = 10

    Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 spt 10 itu maka dicampur lagi
    1 + 0 = 1
    Maka kotak ketiga = 1


    hasilnya..

    2 : Lembut
    8 : Bisnes
    1 : Pemimpin



    Maka
    anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam diri
    anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda akan
    menjadi seorang yang berguna.




    Just For ur Info...
    just try it for fun yg mana satu korg pnya sj utk suka-suka, setelah dihitung kira (mcm lagu angguk2 geleng2 plak, hehe)


    Last edited by apricot on Fri Jul 04, 2008 1:45 pm; edited 2 times in total

    Guest
    Guest

    Re: Check out our personality

    Post by Guest on Fri Jul 04, 2008 1:44 pm

    Just 4 example =

    apricot wrote:1. Pemimpin
    2. Lembut
    3. Kemas (Cerewet)
    4. Rajin
    5. Boleh berbincang
    6. Angin
    7. Patuh
    8. Bisnes
    9. Glamour


    --> 02/04/1992


    KOTAK PERTAMA
    0 + 2 = 2
    Maka kotak pertama adalah = 2


    KOTAK KEDUA

    2 + 0 + 4 + 1 + 9 + 9 + 2 = 27

    2 + 7 = 9
    Maka kotak kedua adalah = 9


    KOTAK KETIGA

    2 + 9 = 11
    1 + 1 = 2
    Maka kotak ketiga = 2


    hasilnya..

    2 : Lembut
    9 : Glamour
    2 : Lembut

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Fri Jul 04, 2008 9:04 pm

    1. Pemimpin
    2. Lembut
    3. Kemas (Cerewet)
    4. Rajin
    5. Boleh berbincang
    6. Angin
    7. Patuh
    8. Bisnes
    9. Glamour


    -->12.10.1991

    KOTAK PERTAMA
    1+2=3

    KOTAK KEDUA
    3+1+0+1+9+9+1=24
    2+4=6

    KOTAK KETIGA
    3+6=9

    hasilnya:

    3= Kemas (Cerewet)
    6= Angin
    9= Glamour


    Last edited by wafa on Fri Jul 04, 2008 9:25 pm; edited 1 time in total

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: Check out our personality

    Post by Anip on Fri Jul 04, 2008 11:35 pm

    1. Pemimpin
    2. Lembut
    3. Kemas (Cerewet)
    4. Rajin
    5. Boleh berbincang
    6. Angin
    7. Patuh
    8. Bisnes
    9. Glamour

    -->25/06/1991

    KOTAK PERTAMA
    2+5=7

    KOTAK KEDUA
    7+0+6+1+9+9+1=33
    3+3=6

    KOTAK KETIGA
    7+6=13
    1+3=4

    hasilnya:

    7= Patuh
    6= Angin
    4= Rajin


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Sat Jul 05, 2008 10:15 pm

    8 pEtAnDa DiA aDaLaH sOuLmAtE (jOdOh) kAmU...

    Dua manusia yang merasa saling berjodoh pasti
    memiliki ikatan emosional, spiritual dan fizikal
    antara keduanya. Hanya dengan menatap mata
    atau mendengar suaranya, kita akan merasakan
    getaran dan seolah ingin terus bersamanya.
    Benarkah seperti itu?

    Lalu, apakah ada petanda lainnya agar
    seseorang dapat merasakan bahawa si dia jodoh
    (soulmate) kita atau bukan? sila read more..


    Petanda 1
    Rahsia sepasang kekasih agar dapat memiliki
    usia hubungan yang panjang adalah dengan
    adanya saling kerjasama. Kamu dan dia selalu
    dapat saling membantu, dalam urusan remeh atau
    besar. Paling penting adalah kamu berdua selalu
    dapat melalui segala aspek kehidupan secara
    bersama-sama. Dan semuanya terasa amat
    menyenangkan meskipun tanpa harus melibatkan
    orang lain. Apakah kamu sudah merasakan
    perkara tersebut? Jika ya, selamat... kerana ada
    harapan bahawa dia adalah calon pendamping
    hidup kamu!


    Petanda 2
    Salah satu kriteria yang menentukan sesuai atau
    tidaknya dia sebagai jodoh kamu atau bukan
    adalah kemampuannya bersikap bersahaja di
    depan kamu. Cuba sekarang perhatikan, apakah
    gerak-gerinya, caranya berpakaian, gaya
    rambutnya, caranya berbicara serta tertawanya
    mengesankan apa adanya? Apakah setiap
    ucapannya selalu tampak spontan dan tidak
    dibuat-buat? Jika tidak, maaf kemungkinan besar
    dia bukan jodoh kamu!



    Petanda 3
    Adanya deria batiniah membuat hati kamu berdua
    dapat selalu saling tahu. Dan bila kamu atau si dia
    dapat saling membaca fikiran dan menduga
    reaksi serta perasaannya satu sama lainnya pada
    situasi tertentu. Selamat! Sebenarnya dialah
    destini kebahagian kamu...


    Petanda 4
    Bersamanya dapat membuat perasaan kamu
    menjadi tenang, selesa dan tanpa perasaan
    tertekan. Berjam-jam bersamanya, setiap waktu
    dan setiap hari tanpa membuat kamu merasa
    bosan... Inilah petanda bahawa kamu berdua
    kelak akan saling terikat.


    Petanda 5
    Dia selalu ada untuk kamu dalam situasi apapun.
    Dan dia selalu dapat memahami situasi dalam
    hati kamu baik dalam suka dan duka. Percayalah
    pasangan yang berjodoh pasti tak takut
    mengalami pasang-surut, suka-duka saat
    bersama. Sekarang, ingat-ingat kembali. Apakah
    dia orang pertama yang datang memberi bantuan
    tatkala kamu dirundung musibah? Dia selalu
    faham saat emosi kamu terganggu? Dia tahu
    keadaan waktu anda sakit? Jika ya, tak salah lagi.
    Dialah orangnya...



    Petanda 6
    Dia tak terlalu peduli dengan masa lalu keluarga
    kamu, dia tak peduli dengan masa lalu kamu saat
    bersama kekasih terdahulu. Dia juga tak malu-
    malu menceritakan masa lalunya... Nah, kalau
    begitu ini bisa berarti dia sudah siap menerima
    kamu apa adanya..


    Petanda 7
    Setiap orang pasti memiliki kekurangan, dan
    kamu tak malu-malu perlihatkannya pada si dia.
    Bahkan pada saat kamu tampil 'buruk' di
    depannya sekalipun, misalnya saat kamu bangun
    tidur atau saat kamu sakit dan tak mandi selama
    dua hari. Ataupun menceritakan sejujurnya
    kepada kamu tentang kelemahan dan
    kekurangannya... Nah! Kamu dan dia memangnya
    disuratkan untuk bersama!


    Petanda 8
    Bila merasa rahsia kamu bisa lebih selamat di
    tangannya daripada di tangan sahabat-sahabat
    kamu yang lain. Atau kamu merasa sudah tak
    dapat lagi menyimpan rahsia apapun darinya,
    maka berbahagialah! Kerana ini bererti pasangan
    sejati telah kamu temukan!
    Apakah kelapan petanda di atas telah kamu
    temukan padanya?


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Mon Jul 07, 2008 9:35 pm

    Mari Tengok Tarikh Kelahiran Anda.

    Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1

    Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2


    Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3


    Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4


    Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5


    Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6


    Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7


    Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8


    Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9


    no.1
    ----

    Anda
    sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam
    asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin
    mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari,
    berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda
    akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang
    matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan
    anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah
    dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda
    adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga
    orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga
    yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.


    no.2
    ----

    Tak
    kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda
    berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda
    suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri.
    Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah
    seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan
    masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri
    tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan.
    Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua
    orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma
    Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang
    bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.


    no.3
    ----

    Anda
    adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama
    dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai
    masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda
    sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi
    anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda
    perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati
    orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan
    hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya
    anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan
    berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan
    membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal
    anda adalah no.6, 9.


    no.4
    ----

    Anda
    adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan
    orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang
    bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam
    penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau
    kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena
    berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan
    mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang
    ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah
    tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang
    yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.


    no.5
    ----

    Anda
    sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara
    hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani
    perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang
    humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli
    keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan
    bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda
    suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang
    pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui
    pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.


    no.6
    ----

    Anda
    dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa
    perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat
    pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius,
    baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik),
    mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan
    datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan
    kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah
    hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam.
    Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.


    no.7
    ----

    Anda
    mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang
    realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam
    bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah
    sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan
    pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang
    amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri
    sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia
    ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira.
    Pasangan ideal anda adalah no.2.


    no.8
    ----

    Anda
    mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami
    anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda
    juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah
    menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan.
    Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan.
    Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani.
    Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga
    adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus.
    Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.


    no.9
    ----

    Anda
    adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental.
    Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang
    yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh
    menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia
    yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila
    usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat
    dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau
    perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan
    model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5,
    6.


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Mon Jul 07, 2008 9:38 pm

    rapunzel wrote:Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2


    no.2
    ----

    Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda
    berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em...bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi anda perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi anda mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.


    _________________

    smtjs
    Forum Owner
    Forum Owner

    Male
    Number of posts : 444
    Age : 59
    Location : teknik jalan stadium
    Job/hobbies : administrator
    heroes : forum team
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-01

    Re: Check out our personality

    Post by smtjs on Mon Jul 07, 2008 9:42 pm

    no.5
    ----

    Anda
    sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara
    hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani
    perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang
    humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli
    keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan
    bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda
    suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang
    pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui
    pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.



    aiyo aku mcm nieh ka?


    _________________
    jika menghadapi sebarang masalah sila hubungi kami
    di:-
    smtjsonline@yahoo.com

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: Check out our personality

    Post by Anip on Mon Jul 07, 2008 11:22 pm

    no.7
    ----
    Anda
    mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang
    realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam
    bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah
    sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan
    pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang
    amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri
    sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia
    ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira.
    Pasangan ideal anda adalah no.2.

    btoy2...
    kuw mmg cmney pown...
    hak3


    _________________

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Tue Jul 08, 2008 10:28 pm

    no.3
    ----

    Anda
    adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama
    dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai
    masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda
    sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi
    anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda
    perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati
    orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan
    hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya
    anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan
    berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan
    membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal
    anda adalah no.6, 9.



    btoy ka ny..
    huhu...

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Sat Jul 12, 2008 6:30 pm

    Rahsia Bantal

    Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

    1) Memeluk Bantal

    Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



    2) Menggunakan Banyak Bantal

    Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.



    3) Tidur Dengan Satu Bantal

    Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.



    4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

    Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.



    5) Tidur tanpa Bantal

    Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.



    6) Tidak punya bantal

    Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Sat Jul 12, 2008 6:32 pm

    rapunzel wrote:Rahsia Bantal

    1) Memeluk Bantal

    Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



    3) Tidur Dengan Satu Bantal

    Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.


    klu dua2 skli blh ka? haha kmi tdow ngn bntal kt kpla 1 & bntal plok 1.. 2 je kn? & tiger 1.. tp tiger bkn bantal.. xkira ar. hahaa


    _________________

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Sat Jul 12, 2008 9:08 pm

    1) Memeluk Bantal

    Mereka
    yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
    penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan
    mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh
    membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat
    prihatin terhadap kesusilaan.



    2) Menggunakan Banyak Bantal

    Mereka
    biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan
    banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya
    mendapatkan pandangan orang lain.




    mmg ska bnyk bantal pon..haha

    tester
    =no0B=
    =no0B=

    Female
    Number of posts : 71
    Age : 27
    Location : eEeEp0oOh
    heroes : raihan =P
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by tester on Sun Jul 13, 2008 7:38 pm

    warning:

    Never Deleted Your Own Post!
    or else u i will get 2 profile infraction!

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Mon Jul 14, 2008 11:46 pm

    What is your favorite room in your home?
    Bedroom
    Livingroom
    Dining room
    Bathroom
    Kitchen
    Balcony
    Study or den
    None at all






    Analysis Below:-


    BedRoom:-
    You are an imaginative and colorful character. You Believe in true love but until you find it, you'll have fun flirting. You attract people just by the way you talk. This can make insecure people feel jealous.




    LivingRoom:-
    You are sociable and enjoy talking to people. Whenever you have the opportunity, you'll help people. You don't shirk responsibility, and in fact enjoy taking on leadership roles.




    DiningRoom:-
    You are conservative , cautious and don't panic in emergencies. You are an extrovert, and like sharing ideas with people. However, you also need to spend time alone to organize your thoughts.




    BathRoom:-
    You take good care of yourself and are concerned about your health. When you hear about any new illnesses, you start watching out for the first symptoms to appear. This can sometimes annoy your friends. However, you look at the world on the bright side,and this makes you quite popular.




    Kitchen:-
    Easygoing and altruistic, you are most happy when taking care of others. While at times you can be boisterous, you make people feel comfortable around you and they always seek your advice when they have problems.




    Balcony:-
    You love freedom and hate to be controlled. You want to walk away from all the rules and rely on your imagination to direct your life instead. When you need to re energize yourself, you head to the beach or to the forest.




    Study or den:-
    You take life seriously and like things to be neat and in order. Proud and dignified, you don't like to be mocked. You are a good listener even when you disagree with other people's ideas.




    None at all:-
    You are interested in the people around you and don't pay much heed to material goods. You are helpful and considerate to your family, and in return they love you dearly.




    Last edited by rapunzel on Sat Sep 06, 2008 12:07 am; edited 2 times in total


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Mon Jul 14, 2008 11:48 pm

    rapunzel wrote:Bedroom & Balcony

    Analysis Below:-


    Bedroom:-
    You are an imaginative and colorful character. You Believe in true love but until you find it, you'll have fun flirting. You attract people just by the way you talk. This can make insecure people feel jealous.




    Balcony:-
    You love freedom and hate to be controlled. You want to walk away from all the rules and rely on your imagination to direct your life instead. When you need to re energize yourself, you head to the beach or to the forest.


    _________________

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Fri Jul 18, 2008 8:50 pm

    me

    BedRoom:-
    You
    are an imaginative and colorful character. You Believe in true love but
    until you find it, you'll have fun flirting. You attract people just by
    the way you talk. This can make insecure people feel jealous.

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Sun Jul 20, 2008 2:00 am

    KENALI WATAK ANDA MELALUI JENIS RAMBUT

    Yang mana satu rambut anda sebenarnya?.


    1) RAMBUT LURUS -
    Bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu, dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.


    2) RAMBUT KERINTING TEBAL -
    Kurang bijak, degil, kuat cemburu, romantik, banyak pergaulan dan
    susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung.


    3) RAMBUT KERENTING NEGRO -
    Bijak, ego, cemburu buta, romantik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.


    4) RAMBUT IKAL MAYANG -
    Bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.


    5) RAMBUT HALUS/LEMBUT -
    Bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.


    6) RAMBUT SIKIT -
    Bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.


    7) RAMBUT PERANG -
    Kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.


    RAMBUT TEBAL -
    Bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.


    9) RAMBUT KUSUT -
    Sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.


    10) RAMBUT BERUBAN -
    Kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri.


    11)TIADA RAMBUT -
    Macam mana nak kate ye?..kesian


    12) RAMBUT WARNA KEMERAH-MERAHAN ATAU KEHIJAU HIJAUAN -
    itu rambutaann ar.... Huahuahuahua


    _________________

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: Check out our personality

    Post by Anip on Mon Jul 21, 2008 7:46 pm

    rapunzel wrote:KENALI WATAK ANDA MELALUI JENIS RAMBUT

    1) RAMBUT LURUS -
    Bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu, dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.

    rmbut kuw no 1...
    hak3


    _________________

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: Check out our personality

    Post by Anip on Mon Jul 21, 2008 7:47 pm

    rapunzel wrote:What is your favorite room in your home?
    Bedroom
    Livingroom
    Dining room
    Bathroom
    Kitchen
    Balcony
    Study or den
    None at all

    kuw cka cmua tmpt..


    _________________

    smtjs
    Forum Owner
    Forum Owner

    Male
    Number of posts : 444
    Age : 59
    Location : teknik jalan stadium
    Job/hobbies : administrator
    heroes : forum team
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-01

    Re: Check out our personality

    Post by smtjs on Sun Jul 27, 2008 12:10 am

    rapunzel wrote:KENALI WATAK ANDA MELALUI JENIS RAMBUT


    RAMBUT TEBAL -
    Bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.




    herm...aku le tue,,,


    _________________
    jika menghadapi sebarang masalah sila hubungi kami
    di:-
    smtjsonline@yahoo.com

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: Check out our personality

    Post by wafa on Mon Sep 15, 2008 3:53 pm

    1) RAMBUT LURUS -
    Bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu, dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Fri Sep 19, 2008 9:31 am

    RAHSIA MEMOTONG KUKU

    RASULULLAH S.A.W BERSABDA: YANG ERTINYA: Barang siapa yang mengerat kukunya pada ;

    * Hari Sabtu : Nescaya keluar dari dalam tubuhnya ubat dan masuk kepadanya penyakit

    * Hari Ahad : Nescaya keluar daripadanya kekayaan dan masuk kemiskinan

    * Hari Isnin : Nescaya keluar daripadanya gila dan masuk sihat

    * Hari Selasa : Nescaya keluar daripadanya sihat dan masuk penyakit

    * Hari Rabu : Nescaya keluar daripadanya was-was dan masuk kepadanya kepapaan.

    * Hari Khamis : Nescaya keluar daripadanya gila dan masuk kepadanya sembuh dari penyakit.

    * Hari Jumaat : Nescaya keluar dosa-dosanya seperti pada hari dilahirkan oleh ibunya dan masuk kepadanya rahmat daripada Allah Taala.


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: Check out our personality

    Post by c o k e l a t on Mon Oct 06, 2008 8:31 pm

    Wanita dan Mata

    Mata Kecil
    Wanita mata kecil di dapati peramah, banyak mulut, kurang pertimbangan. Awas! Kaum Adam boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya! Periang tapi bila mara, sukar nak pujuk!


    Mata Sedang
    Mungkin macam saiz kacang almond! Wanita bermata almond tak banyak berahsia, bertanggungjawab, sikap bertimbang rasa. Sering perlukan belaian mesra dan manja!


    Mata Lebar
    Yang ini kuat berahsia. Kurang cergas, pemarah, bertindak tanpe fikir panjang. Tak menentu, kurang teratur, tiada arah tujuan dan mudah putus asa. Tapi mereka setia!


    Mata Berkedip
    Memaafkan dan mudah di bawa berbincang, memahami dan penyabar.


    Mata Cengkung
    Anda materialistic, banyak ungkapan kata manis tapi tak pernah di tepati.


    Mata Bulat
    Walaupun mata besar tapi mereka bersifat baik dan tabah. Menyenangkan, mudah ikut kata


    _________________

    botak
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 378
    Age : 27
    Location : mergong alor setar
    Job/hobbies : jamming
    heroes : cikgu aziz wahahaha
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-10-10

    Re: Check out our personality

    Post by botak on Sat Oct 25, 2008 1:02 am

    Lelaki dan Mata

    Mata Kecil
    lelaki mata kecil di dapati pendiam, sikit mulut, banyak pertimbangan. Awas! Kaum hawa boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya! pendiam tapi bila ketawa, sukar nak berhenti!


    Mata Sedang
    Mungkin macam saiz kacang tanduk yang senang didapati di sungai kat sebelah sawah tok wan aku! lelaki bermata kacang tanduk banyak berahsia, tidak bertanggungjawab, tidak bertimbang rasa. tidak sukakan belaian mesra!


    Mata Lebar
    Yang ini tidak suka berahsia. cergas, pendiam, berfikir panjang sebelum bertindak. seorang yang teratur, mempunyai arah tujuan dan tidak mudah putus asa. Tapi mereka tdak setia!


    Mata Berkedip
    susah nak maafkan orang dan tidak mudah di bawa berbincang, tidak memahami dan panas baran.


    Mata Cengkung
    seorang penagih ganja atau gam.jangan dekati golongan ini.nanti anda juga akan terjebak dengan dadah.hahahaha.


    Mata Bulat
    Walaupun mata besar tapi mereka bersifat jahat dan kurang tabah. kurang menyenangkan, susah ikut kata Twisted Evil

    Sponsored content

    Re: Check out our personality

    Post by Sponsored content Today at 4:35 am


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 4:35 am