Sekolah Menengah Teknik Jalan Stadium

Sistem Register Kami Telah Dibaik Pulih.Harap Maaf Diatas Semua Kesulitan.

Teknik Jalan Stadium Oficcial Forum


    APAKAH ITU CINTA

    Share

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    APAKAH ITU CINTA

    Post by wafa on Thu Jun 19, 2008 5:05 pm

    Apa itu cinta?
    cinta itu kdg kala best,
    cinta itu kdg kala mengasyikkan,
    cinta itu kdg kala menyakitkan,
    cinta itu kdg kala memedihkan,
    cinta itu kdg kala menyeronokkan,
    cinta itu kdg kala geram,
    cinta itu buta...

    Apa semua ini?
    Perlukah ada cinta di hati ini?
    tidak semua cinta yg bahagia...
    ada yg merana,
    ada yg terseksa,
    ada yg sanggup membunuh diri,
    dan ada juga yg menggadai semuanya..
    Adakah cinta hanyalah untuk suka2 shj?
    dan
    Adakah cinta hanyalah sayang semata2,
    atau
    Adakah hanya mahu mengambil kesempatan?

    tidak cukup semua ini...
    bagi diri anda sendiri,
    pernahkah anda bercinta?
    atau
    apakah erti cinta sebenar pada diri anda?


    renung2kanlah dan marilah kita sama2 berfikir sejenak apa itu erti cinta yg sebenar pada diri anda walaupun anda tdk pernah bercinta...

    z[E]yrah
    Newbie
    Newbie

    Female
    Number of posts : 5
    Age : 25
    Location : alor staQ
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-11

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by z[E]yrah on Thu Jun 19, 2008 5:40 pm

    CINTA wt kta jd GILA..
    Rolling Eyes

    Fareez
    online gamerz!!
    online gamerz!!

    Male
    Number of posts : 73
    Age : 25
    Location : Langgar
    Job/hobbies : Student And Dota-ing
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-01

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Fareez on Thu Jun 19, 2008 5:47 pm

    Karena cinta adalah hakkikat...eceh,ayat dewa naaa...

    Guest
    Guest

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Guest on Thu Jun 19, 2008 6:23 pm

    " hidup bagaikan rentak si ikan, telah tertulis dan tersurat,
    hanya lautan dan sungai yang mengerti kesukaran dan kesengsaraan yang dilalui."



    " kadangkala cinta juga ibarat ikan dilautan.
    menyusuri dasar laut dengan hati yang tabah.
    akhirnya pasrah pada ombak yang mengganas."


    "love is like playing piano.
    first you must learn to play by the rules,
    then you must forget the rules and play form your heart."


    "love looks not with eyes, but with the mind;
    and therefore is winged cupid pented blind."
    "love is not love that alters when it alteration find." William Shakepeare

    Guest
    Guest

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Guest on Thu Jun 19, 2008 6:24 pm

    ApAKah CiNta ItU?

    MeReKa yANg tiDAk meNyuKaiNYa, mEnyeButNya tANgGung JaWab,

    mEreKA yaNg bErMaiN deNgaNnYa, mEnyebUtnYa sATu pErMaiNan,

    mEreKa YaNg tiDak meMiLIkinYa, MenYebUtnYa sAtu ImPiaN,

    MeRekA yaNg mEnCiNtaInYa, mEnYeButNya TaKDir.

    Dozenroses11nm

    KaDaNG tUhAn YaNg meNgeTaHui yaNg tErBaiK,

    AkAn mEmBeRi kEsuSahAn uNtuK mEnGuJi kiTa,

    kAdAng Dia PuN mELuKaI hAti, suPaYa hiKMat-Nya BoLeh TerTaNam DalaM.

    JiKa kIta KeHiLaNgaN CinTa, MaKa pAsTi aDa aLaSaN di sEbaLiKnYa

    aLasan YaNg kAdAng sULit uNtuK DiMeNgeRtI,

    NamuN kIta TetAp HaRuS pErCaYa baHwA kEtIkA

    Dia MenGamBil sEsuAtU,

    dIa TelaH sEdiA meMbeRi yAnG LeBih bAiK.

    MenGapA mEnUnGgU?

    kErAna WaLauPun kItA iNgin MenGamBil KePuTuSan,

    kItA tiDak iNgIn tErGesa-gEsa.

    kEraNA wAlaUpUN kITa inGin CePat-cEpAt,

    KitA tiDaK inGin seMbEroNO.

    kErAna wAlaUpUn KitA iNgiN sEgeRa,

    MenEmuKan oRanG yAng KitA ciNtai,

    kItA tIdAk iNgin kEhiLanGan jAti diRi kitA

    DalaM pRoSes PeNcaRiaN iTu.

    jiKa kitA iNgiN bErLaRi, bElAjaRlaH beRjaLan dAhUlU,

    jIkA inGin beReNanG, beLaJaRlaH MenGaPuNg daHuLu,

    JiKa inGiN diCIntAi, BeLaJarLah MenCintAi DaHulu.

    PadA akHirNyA, LebiH BAik meNUngGU oRaNg YaNg Kita iNGinKan,

    DariPaDa MeMiliH aPa yaNg aDa.

    tETap LebiH BaiK MeNunGgu OraNg YaNg kiTa CiNtAi,

    DariPaDa mEMuaSkaN diRi DenGaN apA yaNg AdA.

    teTaP LeBih BaIk MenUngGu oRanG YaNg tePat,

    keRaNa hiDup iNi tErLamPau SinGkat UnTuk diLeWatKan beRsAMa.

    pIliHan YanG saLah, kErAnA MenUnGgu MemPuNyAi TujUaN yAnG

    MuliA dAn miStEri.

    PerLu kAu keTahUi baHaWa bUnGa tiDaK MeKar BaHaWa dAlAm WaKtu seMaLam,

    KoTa RoM tiDak diBaNguNkan DalaM seHaRi,

    KeHiduPan diRaJut daLam RaHim SelAmA seMbiLan BulAn,

    ciNta yaNg agUnG tErUs tuMbuH seLaMa KeHiDupaN.

    KeBaNyaKan hAl yaNg inDah daLam hiDuP mEMerLukan Waktu

    YaNg LaMa, dAn PeNanTian kiTa tiDaKLah SIa-siA.

    WaLaUpUn mEnuNgGu meMeRluKan baNYak hAl iMan, keBerAnIaN

    dAn pEngHaRapAn PenAnTiaN MenjANJiKan SaTu hAl yAnG tIdAk

    daPat sEorAngPuN baYaNgkAn.

    PadA aKhIrnyA, TuHan DaLaM sEgALa hiKmAt-NyA,

    mEMintA kiTa MenUnGgu, KeRaNa aLasan yang PenTiNg.

    z[E]yrah
    Newbie
    Newbie

    Female
    Number of posts : 5
    Age : 25
    Location : alor staQ
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-11

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by z[E]yrah on Thu Jun 19, 2008 8:16 pm

    WANITA..



    1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedangbersedih, tetapi dia tidakmenitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangisdi dalam hatinya.


    2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamumenyakiti hatinya,lebihbaik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinyasemula sebelum kamumenegur dengan ucapan maaf.


    3. Wanita sukar nak cari benda yang dia bencitentang orang yang paling diasayang(sebab itu ramai wanita yang patah hati bilahubungan itu putus ditengah jalan).


    4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan soranglelaki,lelaki itu akansentiasa ada di fikirannya walaupun ketika diasedang keluar dengan lelakilain.


    5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenungtajam ke dalam matanya,diaakan cair seperti coklat!!6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidaktau macam mana nakmenerima pujian.


    7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakankamu separuh mati, tolakcintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab adasatu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buatkeputusan, dia akanlakukan apa saja.


    8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diridarimu selepas kamu tolakcintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamumasih ingin menganggapdia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.


    9. Wanita suka meluahkan apa yang merekarasa. Muzik,puisi,lukisan dantulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isihati mereka.


    10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang merekani lansung tak berguna.


    11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan moodwanita.


    12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalamdiam memberikan responpositif,misalnya menghubunginya melalui telefon,sigadis akan bersikap acuhtak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaiksaja ganggangdiletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan ! taksampai sepuluh minit,semuarakan-rakannya akan tahu berita tersebut.


    13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagiwanita.Jadi jangan senyum sebarangan.


    14. Jika kamu menyukai seorang wanita,cubalah mulakandenganpersahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu denganlebih mendalam.


    15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasansetiap kali kamu ajakkeluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminatdenganmu.


    16. Tetapi jika dalam masa yang sama diamenghubungimu atau menunggupanggilan darimu, teruskan usahamu untuk memikatnya.


    17. Jangan sesekali mengagak apa yangdirasakannya.Tanya dia sendiri!!


    18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan seringtertanya-tanyakenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.


    19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang palingromantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.


    20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari olehwanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buahhatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.


    21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada difikirannya tetapi lelaki yangdicintainya sekarang akan berada di tempatteristimewa iaitu di hatinya!!


    22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakanharinya.


    23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang diarasa dan lalui.


    24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baikdengan mereka semata-matanak tackle kawan mereka yang paling cantik.


    25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujurdan kebahagiaan tanpasebarang kompromi.26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakanmereka sepenuh hati..


    27. Senjata wanita adalah airmata!!


    28. Wanita suka jika sesekali orang yangdisayanginya mengadakan surprisebuatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapanromantis).Mereka akan rasaterharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan ini dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambilberat tentang mereka danbaik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanitapandai-pandailah...


    30.Sebenarnya mudah mengambil hati wanita keranaapa yang dia mahuhanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.[b]

    Guest
    Guest

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Guest on Fri Jun 20, 2008 4:43 pm

    Kalau tidurmu tiada lena, Bukan kerana panasnya malam.. tapi Itulah tandanya...Aku mengingatimu.. Kalau tidurmu termimpi Akan diriku, Itulah tandanya... Aku merinduimu.. Kalau tidurmu memelok bantal dan terjaga di tengah malam, Itulah tandanya... Aku memanggil-manggil namamu.. Kalau tidurmu mengiring ke kiri Tanpa bantal di sisi Itu tandanya... Aku membisikkan cinta syahdu padamu... Kalau tidurmu mengiring ke kanan Dengan wajah yang tenang Itulah tandanya... Ciuman sayang telah ku kirimkan.. Tapi kalau tidurmu sudah nyenyak Maka ia membawa berita Yang menyatakan Aku telah tiada lagi..

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Anip on Sun Jun 29, 2008 5:20 pm

    cinta adalah anugerah yang kuasa...
    yang bila terasa betapa indahnya...
    sungguh lemah diriku...
    x beerti hidupku...
    bila x ada dirimu....

    andai ku bisa akan ku balas semua yang pernah engkau berikan...
    terima kasih dariku...
    atas kejujuranmu..
    menyayangi diriku..

    tester
    =no0B=
    =no0B=

    Female
    Number of posts : 71
    Age : 27
    Location : eEeEp0oOh
    heroes : raihan =P
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by tester on Sun Jul 13, 2008 7:47 pm

    warning:

    Never Deleted Your Own Post!
    or else u i will get 2 profile infraction!

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by c o k e l a t on Sun Jul 20, 2008 2:03 am

    lelaki nak perempuan mengenali &memahaminya tetapi dia malas &tak reti nak memahami orang perempuan. payah betul


    _________________

    smtjs
    Forum Owner
    Forum Owner

    Male
    Number of posts : 444
    Age : 59
    Location : teknik jalan stadium
    Job/hobbies : administrator
    heroes : forum team
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-01

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by smtjs on Sun Jul 27, 2008 12:08 am

    cinta?

    seseorang harus mencintai diri sendiri
    sebel0m mencintai orang lain...


    _________________
    jika menghadapi sebarang masalah sila hubungi kami
    di:-
    smtjsonline@yahoo.com

    smtjs
    Forum Owner
    Forum Owner

    Male
    Number of posts : 444
    Age : 59
    Location : teknik jalan stadium
    Job/hobbies : administrator
    heroes : forum team
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-01

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by smtjs on Tue Jul 29, 2008 11:36 pm

    rapunzel wrote:hm.. susah kan kalau boy/gurl sendiri xpercaya & yakin ngan kita ni.. tekanan jiwa lagii..

    yep thats ryte...
    thats why each other must be honest.


    _________________
    jika menghadapi sebarang masalah sila hubungi kami
    di:-
    smtjsonline@yahoo.com

    raihan
    Head Administrator
    Head Administrator

    Male
    Number of posts : 253
    Age : 25
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Baca Buku kot..hehe
    heroes : Rasulullah S.A.W
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-09

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by raihan on Fri Sep 05, 2008 3:09 pm

    Laughing

    cinta itu memedihkan

    Very Happy

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Anip on Fri Sep 05, 2008 3:12 pm

    cinta i2 buta


    _________________

    raihan
    Head Administrator
    Head Administrator

    Male
    Number of posts : 253
    Age : 25
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Baca Buku kot..hehe
    heroes : Rasulullah S.A.W
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-09

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by raihan on Fri Sep 05, 2008 3:23 pm

    apa2 pon leh jd..
    jd jgn terlebih sgt dlm cinta ni Smile

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Anip on Fri Sep 05, 2008 5:18 pm

    cnta i2 bleh diumpamakn bgai mkn smbal blacan...
    wlau pdas hngga mngalir air mata...
    masih mahu dimakn jua


    _________________

    raihan
    Head Administrator
    Head Administrator

    Male
    Number of posts : 253
    Age : 25
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Baca Buku kot..hehe
    heroes : Rasulullah S.A.W
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-09

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by raihan on Sat Sep 06, 2008 8:04 pm

    cinta juga klau diludah skali pon sanggup menjilat balik

    Smile

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Anip on Sun Sep 07, 2008 3:40 pm

    cinta ialah 1 ptah prkataan


    _________________

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by wafa on Mon Sep 08, 2008 10:43 pm



    - Cinta Cyber II-

    ~Rahsia yang hanya diketahui olehpencipta~



    Terkenang kembalisaat itu, putaran masa tiba-tiba bawa diri melayari kisah dulu, lalu jari –jemari sekali lagi mahu berlari-lari laju meluah rasa.sementara kesempatanmasih diberikan

    Bila diri tak lagimampu luahkannya.. bagimana mungkin mahu tutup segala-galanya.

    Pasti ia takkan mampudilindung, kerana jika ia masih terlalu kuat, ia akan terus meronta – rontauntuk dibebaskan..



    Bila hati mahubicara, biarkan saja ia berkata-kata



    Masih rialiti kahsebuah cinta cyber,

    Jawapan nya bagi kumasih sama. Ia masih sebuah rialiti cinta, diatas dunia yang nyata.

    Bagaimana dapat hatimenafikannya, bila rasa itu telah ada..



    Cinta cyber, dulupernah ada yang bertanya. Percayakah aku pada nya.. ya.. aku masih percaya..kerana bukankah cinta takkan mengenal bila dan dimana mulanya.



    Adakah cinta itukerap datang dan pergi, mungkin ya, dan mungkin juga tidak.

    Yang pasti tak semuaakan kekal. Terlalu sedikit cinta yang hadir dan terus akan ada. Kerana rasa cintaitu kadang-kadang subur kerana dibajai, kemudian ia kan pudar kerana tuhanpunya rencana sendiri. Bukankah cinta itu akan hadir tanpa kita rancang. dankesudahannya juga takkan mungkin kita mengertikan.



    Mungkin juga kitafikir disinilah kesudahan. Bagaimana dapat kita mahu yakini, kerana kita takmampu menilik masa depan.





    CintaCyber

    Kadang –kadang kitasendiri takkan fahami bagaimana ia boleh hadir,dan kita tiba –tiba sedar kitaterperangkap didalamnya, kerana selagi ia masih diatas bumi nyata. Ia masihdiantara ribuan kemungkinan. Kemungkinan ia sebuah cinta yg kita dambakan



    Cuma, bila kitadiberi kesempatan jangan sesekali kita mahu mungkiri kemungkinan itu.

    Ada yang pernahdiberi peluang. Tetapi keegoan memusnahkan sebuah harapan. Meremuk seribuimpian.

    Dan ada pula yangCuma diberi kemungkinan.tapi mahu terus pertahankan pendiriaan

    Bukankah kehidupanini disulami seribu kesukaran, dan mungkin esok kemungkinan akan menjadikesempatan.

    Dan kesempatan itupasti takkan dipersia-siakan.oleh mereka yang benar-benar mahu menghargainya.



    CintaCyber

    Mahu lari lagi kahkenyataan ia masih atas bumi nyata.

    Tentang perasaan yanglahir dari jiwa, berlari lah sembunyi. Kerana ia takkan pernah lena. Perasaanitu akan tetap membuai jiwa..takkan mahu menghilang



    Sukar dan dukamelayari cinta cyber. Sama saja seperti cinta lainnya. Disulami gelak , tawa,duka, dan terluka. Cuma kekuatan dalam diri yang mampu untuk membuat kita masihpada paksinya.



    Mustahil?

    Adakah yang mustahilterjadi atas muka bumi ini ? sedangkan kita tak punya daya untuk menafsir dantak kan pasti akan sesuatu itu kecuali ALLAH s.w.t.. setiap sesuatu itu pastiada rencananya. Dan kita tak kan pula dapat menafsirnya..

    Cinta cyber…. Hariini kita lihat seolah terpadam semua harapan.. esok mungkin pula kan terbitsejalur cahaya, dan lusa pula akan terbuka pintu segalanya.

    Bukankah kita diberimasa dan akal untuk menilai, merenung dan cuba memahami apa yang berlaku,belajar dari setiap kesilapan, merasa akan kehilangan dan cuba lebihmenghargai.



    Rahsia.

    Sesungguhnya semuaitu adalah rahsia.. dan kita takkan tahu, kadang-kadang apa yang kita rasakanbaik untuk kita hari ini akan jadi mudarat kemudian hari, dan kadang kala jugasesuatu yang kita tolak kerana dianggap tidak memuaskan itu adalah sebenarnyakebaikan yang amat besar bagi kita….

    Bukankah itu rahsiadan kita tidak akan mungkin mengetahui nya…



    Cinta…

    Kadang-kadang cintaitu untuk dilepaskan. Biarkan ia pergi semahu hatinya.

    Kerana kadang –kadangia mahu terbang bebas didada langit, mencari keindahan pelangi

    Merasa bebasnyaterbang sendiri..

    Tapi nanti andaisuatu hari.. ia pulang kembali,

    Kata orang ia pastitak mahu pergi lagi, kerana baginya disini lebih menghargainya dari didadalangit penuh keindahan…

    Saat itu hargaisepenuh hati dan jangan ia terlepas kembali.



    Maka cinta cyber itumasihkah sebuah cinta? Cuma beza tempat ia berputik saja. Bukankah Ia masihwujud atas bumi nyata.

    Tiada yang dustapadanya, terpulanglah pada kita , mahu mempercayai atau sebaliknya.



    “Demi itu, Aku tak mahulagi mencari.tapi aku akan terus menanti”



    ~Epilog Cinta Cyber2008~

    wafa
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Female
    Number of posts : 610
    Age : 25
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-02

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by wafa on Mon Sep 08, 2008 10:49 pm

    To My Friends Who Are...........SINGLE

    Love is like a butterfly. The more you chase it, the more it eludes you. But

    if you just let it fly, it will come to you when you least expect it. Love can

    make you happy but often it hurts, but love's only special when you give it

    to someone who is really worth it. So take your time and choose the best.



    To My Friends Who Are............NOT SO SINGLE




    Love isn't about becoming somebody else's 'perfect person.' It's about

    finding someone who helps you become the best person you can be.







    To My Friends Who Are............PLAYBOY/GIRL TYPE

    Never say 'I love you' if you don't care. Never talk about feelings if they

    aren't there. Never touch a life if you mean to break a heart. Never look

    in the eye when all you do is lie. The cruelest thing a guy can do to a girl is

    to let her fall in love when he doesn't intend to catch her fall and it works

    both s ays...



    To My Friends Who Are............MARRIED

    Love is not about 'it's your fault', but 'I'm sorry.' Not 'where are you',

    but 'I'm right here.' Not 'how could you', but 'I understand.' Not 'I wish you were', but 'I'm thankful you are.'






    To My Friends Who Are............ENGAGED

    The true measure of compatibility is not the years spent together but how

    good you are for each other.




    To My Friends Who Are............HEARTBROKEN

    Heartbreaks last as long as you want and cut as deep as you allow them to

    go. The challenge is not how to survive heartbreaks but to learn from them.




    To My Friends Who Are............NAIVE

    How to be in love: Fall but don't stumble, be consistent but not too

    persistent, share and never be unfair, understand and try not to demand,

    and get hurt but never keep the pain.





    To My Friends Who Are............POSSESSIVE




    It breaks your heart to see the one you love happy with someone else but

    it's more painful to know that the one you love is unhappy with you.







    To My Friends Who Are............AFRAID TO CONFESS

    Love hurts when you break up with someone. It hurts even more when

    someone breaks up with you. But love hurts the most when the person you

    love has no idea how you feel.











    To My Friends Who Are............STILL HOLDING ON

    A sad thing about life is when you meet someone and fall in love, only to

    find out in the end that it was never meant to be and that you
    have wasted years on someone who wasn't worth it. If he isn't worth it
    now he's not
    'going to be worth it a year or 10 years from now. Let go.....








    TO ALL MY FRIENDS.......




    My wish for you is a man/women whose love is honest, strong, mature,




    never-changing, uplifting, protective, encouraging, and unselfish


    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Anip on Mon Sep 15, 2008 11:11 pm

    ciNta mEmanG memedihkaN...keMnisaN yAng sMentaRa dAn aKan MemBuaT kiTa tErluKa SlaManya...


    _________________

    c o k e l a t
    Junior Administrator
    Junior Administrator

    Female
    Number of posts : 344
    Age : 24
    Location : Alor Star
    Job/hobbies : Shopping
    heroes : Tom Cruise
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-07-04

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by c o k e l a t on Fri Sep 19, 2008 9:15 am

    we cannot show our love with words only, but showing love with heart


    _________________

    Boya_auto
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 367
    Age : 24
    Location : kueitiau_sup
    Job/hobbies : berpuasa...
    heroes : khulafa\' al-Rasyidin
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-08-04

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Boya_auto on Sat Sep 20, 2008 10:08 am

    wow...
    love is nothing..
    but we can't live perfectly without love..

    Anip
    saya top spammer xD
    saya top spammer xD

    Male
    Number of posts : 1238
    Age : 25
    Location : lOst StUck
    Job/hobbies : *dy
    heroes : Pengarah PSAS
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-06-07

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Anip on Sat Sep 20, 2008 9:01 pm

    CINTA boleh membuatkan seseorang itu bunuh diri....
    ADAKAH ANDA SEMUA PERCAYA????


    _________________

    Boya_auto
    Forum Mvp
    Forum Mvp

    Male
    Number of posts : 367
    Age : 24
    Location : kueitiau_sup
    Job/hobbies : berpuasa...
    heroes : khulafa\' al-Rasyidin
    Reputation : 0
    Registration date : 2008-08-04

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Boya_auto on Thu Sep 25, 2008 7:03 pm

    yup... aku percaya...
    tapi hnya org bodoh yg bunuh diri disebabakan cinta kpd manusia...

    Sponsored content

    Re: APAKAH ITU CINTA

    Post by Sponsored content Today at 4:36 am


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 4:36 am